BIJELO JUTRO

20.03.2022.



slika: digital art


Lutala sam noćas snovima kao što sam jutros dolutala do svog odredišta, a iz visina su na dno duše pale lagane pahuljice i u toj pustinji ih nisam ni osjetila.

Bila sam samotnjak u napuštanju topline doma, vodili su me duhovi jutra, a ljudi su hodali i nisu se gledali, bilo je preteško jutros gledati u nebo drugačijeg pogleda prema meni i nije mi bilo sklono proteklih mjeseci, a u praskozorju proljeća okovanog bijelim snijegom ovog jutra razveselila me pjesma "Nekako s proljeća".

Teške su moje pripreme za proljeće, otvaram se polako, obuzdavam svoju nemirnu prirodu i pripremam je, da se otvori dolaskom toplih vjetrova sa juga, bistrog jutarnjeg neba i mekanog plavetnila noći.

Do tog vremena, stojim u ovoj snježnoj pustinji mog srca i čekam duhove prirode, da me povedu u susret snovima gdje neću dolutati do svog odredišta i onda se pitam: hoće li mi sljedeća godina biti milostivo naklonjena, hoće li ovi dani na novom kalendaru što se beskrajno nižu biti blaži, nego protekli dani sa starog kalendara ove godine?

Nerado se okrećem iza, nerado gledam što je bilo, a bilo je loše, dok na blijedim obalama mog života slušam anđele i vidim, da me gledaju u oči, prate pokrete mojih usana, ali ništa ne razumiju pa opet razvezujem dušu i polažem je kao pred oltar nedosanjane sreće.

Nebo mi se nagnulo, opet mi je dodirnulo trepavice između kojih više ne odlijeću ni snovi ni ptice, a ja se pitam očekuje li i nas sreća jednog dana na blijedim obalama naših života gdje su nas ostavili, da skončamo razvezane duše?

Ne znam, znam samo, da si ti pjesma moje duše bez obzira kakvo je finale bilo koje godine ovog milenija, bez obzira na bilo kakva rezimiranja i bez obzira na sve obzire – još uvijek zadrhtim kad čujem “nekako s proljeća”.


napisano 25.11.2005. u 7:12h na portalu iskrica weblog iz moje 1. samostalne zbirke poezije "Sjena duše"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=75028


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.