ŠAPAT ANĐELA

29.09.2021.



slika: digital art

Slušala sam šapat anđela,
dok se noć povijala kao magla
pa iz korijena promijenila sjeverno nebo.

Slušala sam šapat ponoći,
dok je uz mene tiho ležala
i očarano opisivala onaj put
kojim ću jednog dana poletjeti Kući.

Slušala sam,
ali osjećala nisam,
jer mi još nije vrijeme za put
još uvijek sam zagledana
u plavo nebo oka tvog,
još uvijek ne znam
što je teže od crne zemlje
koja će se saviti
oko moga tijela jednog dana
i još uvijek sa zanosom slušam
šapat anđela.


napisano 27.09.2014. u 18.05h iz 6. zbirke "DUŠA ANĐELA"

http://www.digitalne-knjige.com/varga6

ŠAPAT ANĐELA – na blogu

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8054-20-4 za tiskanu knjigu; Format: Exe (izvršna datoteka) za digitalnu objavu ISBN 978-953-8054-21-1
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.