P O Z I V

07.05.2021.



slika: digital art


Danas je dan
kad želim još malo
otvoriti moje srce
i to onaj dio
koji je stalno zatvoren,
želim ga pokazati Nebu,
želim ga pustiti,
da priča svoju promjenu
i da gleda mojim očima.

Taj dio srca, skriven od svih
pa i od mene,
daje mi nemoć i oduzima život.

Ima u svakom od nas
ta mala stvarnost
od koje skrivamo
svoje umorne oči
i ne želimo zaviriti
u tu stvarnost,
otkriti veo po veo
svog najdubljeg bezdana
i pomisliti:
''Bože, jesam li to – ja?''

Sve smo to mi,
u raznim trenucima
zaleđeni u raznim oblicima
svjesne nesvjesnosti.

Evo, misli mijenjaju pravac
vodeći me opet dalje
od tog malog dijela
zatvorenog srca,
tog dijela kojeg se svi bojimo.

Svileno jutro me rashladilo,
Sunce se objavilo
vidjela sam jutros tvoje oči
daleko poznate i nepoznato bliske.

Trebaš me, znam,
primijetih na svjetlu jutra
tu potrebu za mnom,
jer tvoje misli formiraju
potrebu za mnom,
a tvoje emocije
nesvjesno slijede
moj trag u tami.

Pa, Davore,
kreni tim stazama
i vidjet ćemo
što će nas dočekati
na tom lutanju...


napisano: 21.03.2008. u 6:50h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=232143

i 12.11.2009. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/poziv-3


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.