SJENA

03.05.2021.



slika: digital art


Moje plutonske oči vide, a uranska intuicija osjeća i ono najdalje, najdublje, najtajanstvenije... vide svoju sjenu.

U labirintu dubokog jezera gdje je tama mekana kao duša i gdje se duh propinje Nebu, progovorila je sjena stihovima Antonia Machada:

"Gospode, moje srce
šumi kao more, o Gospode!
I razbit će se niz ove stijene,
čuješ li moje srce, o Gospode!
Moje srce šumi... kao more...",


...dok se kroz rotirajuću svijest želim približiti tom šumovitom moru, iz duboke tuge uzimam led i razmičem paučinu prošlosti, a kao pozitivan predznak javlja se titraj srca, onaj poznati titraj: 'nisi sama... imaš sebe'.

"Kad bezdan uzvrati pogled'' i taj pogled uhvatiš kao jasnu poruku pa se zaljubiš u te oči, znaj, iznad postojanja spajaju se ruke i zazivaju šumovito more, zazivaju jesenje magle i spuštaju se na korijen crnog hrasta, da u njegovoj dubini razluče sjenu Sna.

Postaješ moj trag, postaješ početak gdje sam stala, postaješ odmor nakon umora i kad slijepe oči duše vide sjenu, potopit ću te u svoj polusvijet gdje ćeš na kamenu vidjeti zapis mog kraja i početka.

Oči se gube u tvojima, u njima vidim nestašne igre, ali ne vidim čovjeka umornog od života, jer Sunce se nikad neće okrenuti od mene, samo sam ja malo u sjeni zato što me priziva Mjesec sa svojim opsjenama, lutanjima, priziva me sjena, da joj pogledam u oči i odlutam sa njom ispod Mjesečevog traka.


napisano 2010., a 24.11.2011. objavljeno na portlau Magicus, iz 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/-sjena-


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.