RIJETKOST

29.04.2021.



slika: digital art

Vrijeme kao pucketanje
vatre u kaminu,
uzima predzadnji dah anđela
i zajedno sagorijevaju
u kutu zvjezdanog neba
za kojeg nitko ne zna.

Znakovi su znakoviti.

Glupa rečenica.

Iako u trenutku
izgubim pojam,
da je ipak sve
rečeno jezikom ptica,
savršeno razumijem
znakovite znakove.

Je li vrijeme
za promjenu mene u meni,
je li vrijeme primiti poruku
meni od mene iz mene?

Glupa rečenica,
nerazumljiva
za slijepe nevidljiva,
za gluhe nečujna,
za neosjetljive bezbojna,
a tako moćna.

Sve dublje bih zaronila
u svoje potonule svjetove
kao nekad.

Recidiv?

Opet glupa riječ.

Skratila sam priču,
a tema se produžila,
zaobišla je centar
i nastanila se u kutu oka
otkud se skidaju
iskrivljene slike
i odlaze u Svemir
po novi nemir.

Prošaptala sam svoje ime.

Glupa rečenica.

Završit ću priču za večeras
ima toga još,
a moja neprilagođenost
nestat će u jednom
pametnom trenutku.

Kada?

Vjerojatno, za tri noći.


napisano: 30.11.2007. u 22:05 | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=210264&order=desc

i 30.10.2009. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/rijetkost


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.