NOĆ TIŠINE

31.10.2020.



slika: digital art

Nebo se pokrilo i zašutjelo,
a u ovoj noći tišine
utapa se kamen u dno,
more se zbunjeno odlama
i odlazi u beskraj.

U kristalnom zrcalu
promatram konture svog lica,
vidim da su moje sjene zagrljene,
vidim da opet iz vatre izbijam
gorku šifru tvog imena
i bacam je prema zvijezdama.

Noć tišine,
kao Pariz u proljeće,
noć tišine i čudnih hladnih mirisa
koji mi dolaze i sjećaju
na travanjske šetnje Gornjim gradom.

Noć tišine,
a na trgu ptica nema nikoga,
taj cijeli svijet šuti,
noć tišine je savila gnijezdo
ispod mog balkona i sluti.

Iz visine dolazi sablasni mir,
dok ja još uvijek čujem onu staricu
koja me zaziva iz tame i pjeva
kako su čudni listovi
moje knjige života.

Noć tišine,
a iz mojih trošnih temelja
polako izrasta plava sjena,
odvodi mi srce
i ostavlja ga u tami.

Noć tišine,
sjećam se budućnosti,
drugih gradova,
osamljenih trgova ptica,
ostavljeno mi je srce u tami,
dok nebo boje čelika
najavljuje ovu
... noć tišine.


napisano 3.4.2010. u 20.30h., iz 1. zbirke "Sjena duše"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=41875


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4 kod NSK

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=41875

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.