ZAUSTAVLJENE MISLI

26.11.2019.



slika: digital artist


Nebo u “škorpionu” sakrilo je svjetlost, obuklo se u neku svoju svetost, a cvijeće smrti je procvjetalo crnim sjajem iz srca tame.

U meni je podijeljeno vrijeme, zaustavilo se na rubovima vjetra i kiše ne pokazujući mi svoje znakove gdje bih mogla kroz to nebo pogledati u zaustavljene misli koje se ne predaju, već me kao tama obavijaju i znakovito se oko mene savijaju.

Postoji li svijet na kraju duge ili je to tek priča zaspalog Sna pred zoru?

Na duši nema tragova, tek jedan rub prošlosti polako umire pod zvijezdama noći, tek jedan tren i znam, više izdržati neću moći.

Sve se zauvijek mimoilazi u prolazu ljudskog govora, sve se zauvijek otuđilo i život mi preokrenulo.



slika: shadow


slika: shadow


slika: shadow

započela sam pisanje ove pjesme 23.10.2015., a završila je 04.12.2015. u 20.40h, pjesma je iz moje 9. najtužnije poetsko-prozne zbirke "KAMEN NIJE SAM"

ovu pjesmu opet objavljujem na današnji dan, točno 4 godine nakon što je naš cvjetić, naša mala Šuškica otišla u Nebo, a pred Novu godinu je došla na svijet naša nova malena koju smo očekivali oko Šuškinog rođendana, 15.02.2016., a možda i koji dan prije, došla je 13.02.2016.



slika: shadow
ovo je Maša, 13.2.2016. nije htjela u kutiju, već je nakon par sati koliko je pila vodu (bila je dehidrirana, lik joj nije dao ni vode ni ništa) legla na tepih i - zaspala


slika: shadow

slika: shadow

slika: shadow
svjećica je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo




http://www.digitalne-knjige.com/varga9.php
ISBN broj:978-953-8100-30-7

napiši nešto, ako želiš: (36) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.