DOLUTALA

11.02.2019.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Razvaline na drveću od snijega, te bijele nemani, tijekom noći daju moć i vidim, da se ne može tako lako pogledati u nebo.

Lutala sam noćas snovima kao što sam jutros dolutala do svog odredišta, iz visina su na dno duše pale lagane pahuljice i u toj pustinji se nisu snašle.

Samotnjak sam bila u napuštanju topline doma, vodili su me duhovi jutra, a ljudi su hodali i nisu se gledali, bilo je preteško jutros gledati u nebo drugačijeg nagnuća prema meni, nije mi sklono ovih dana.

U praskozorju proljeća okovanog bijelim snijegom ovog jutra razveselila me pjesma "Nekako s proljeća". a kako su samo teške moje pripreme za proljeće, otvaram se polako, obuzdavam svoju nemirnu prirodu i pripremam je, da se otvori dolaskom toplih vjetrova sa juga, bistrog jutarnjeg neba i mekanog plavetnila noći.

Do tog vremena stojim u ovoj snježnoj pustinji i čekam duhove prirode, da me povedu u susret snovima... gdje neću dolutati do svog odredišta.


napisano: 06.10.2009.u 14:23h na portalu Magicus, a iz 1. zbirke
“SJENA DUŠE”

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/ulazak-ii

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-28-9 Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (27) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.