BIJELE STRANICE

17.11.2017.



slika: digital artist

Kad nemam odgovore, postavljam pitanja, kad nemam dan, zaogrne me noć...oslobodila sam dušu okova tame, a ona svijetla tama koja mi grije srce, vratila me na mahovinom zarasle puteve.

Prazno nebo... preplavo, preprazno i gleda me mazno, u knjizi života samo bijele stranice, a one pročitane, čitam ponovo, one bijele ispunit će sudbina, zaboravljena mjesta ispunjavam valovima sjećanja i pripazit ću na želje.

U tvojim očima neočekivani mir, šute srca, treptaj oka lagano odmiče od mene, u zrcalu zamagljene oči, oči koje sve vide, oči u kojima se izgubilo jezero, nemam prazan beskraj u rukama, nemam želju u srcu, samo istina koja se lijepo ogleda iza mirnog čela.

Još jedan krug života se puni...kap po kap života istječe, u podzemnim hodnicima moje duše pratim tvoj trag, zajedno na tom putu polako ispunjavamo svaku kap života, srce je mirno, lagana korica štiti ga od ponovnog ranjavanja, a iz očiju istina ne izlazi kao što Sunce na istoku ne zalazi.

Tvoje tijelo raskošno se nudi u toj kapi života, iz očiju ne izlazi šifra istine, a ja čekam suton, onu blagu tamu koja će donijeti noć, jer ona uvijek zauzima svoje mjesto u istom kutu sobe... i čeka.

Još uvijek sam između svjetova, nadnaravno očekujem i dobivam, a sudbina piše svoje stranice na bijelim stranicama mog života...


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=28912

napisano: 26.8.2009., pjesma je iz moje 5. zbirke poezije
"NA TRGU PTICA"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-7889-83-8. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (22) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.