PONOVO

25.04.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist, written on the picture

napisano: 18.03.2008. u 7:02h na portalu iskrica-weblog,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://iskrica.tportal.hr/weblogs/post.php?web=1461&log=231554

Ponovo se od sjevera prema moru širi bijela koprena snijega, ponovo naš san živim sama, uz tebe, a po zidovima plešu tamne sjene, prizivane davnim sjećanjima, ponovo iz vatre izbijam slovo po slovo tvog imena i ukrašavam ga bijelim biserima.

Ponovo me Sunce izdalo i nije izašlo kao i prije, tako i sada, lutam svojim svijetom sjena i tame, opet nisam uspavala mozak po noći, htio je vidjeti moje snove, ispričati mi završnicu.

Ponovo sam otvorila umorne oči, izašla na mutno svjetlo ovog čudnog dana i krenula, izmjerila sam težinu svega i zaključila, da sam uvijek... na istom mjestu...


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (27) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.