MOJA INSPIRACIJA

17.04.2016.



i dok čitam svoje pjesme ...

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano: 28.12.2009. u 18.10h pod naslovom "IZMIŠLJENA INSPIRACIJA" na portalu MAGICUS,
iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=36709

Gdje je bilo srce moje kad je osjetilo tvoje, je li tiho kucalo u odajama svojim i zvalo me imenom tvojim?

Ne odajem tajne svog srca kao ni izraz mog lica što ne odaje unutarnji sjaj kada zna, da tužnoj noći dolazi kraj i eto, opet sam izmislila inspiraciju, opet sam se zaljubila u alien-a što je sa daleke zvijezde dotaknuo Zemljinu koru i podario mir ovom stvoru.

Iznad neba lebdi svilena tama Svemira, iznad mene nebeski svod i tko će znati, koji je moj „kod“, kad ni sama ne shvaćam, da Suton i Zora su nespojivi zajedno, ali ipak su jedno.

Još uvijek ne vidim Mjesec iznad malog balkona, još uvijek tijelo osjeća okus slatkog vina, a na oltaru noći zapalila sam svijeću, za sanjanu sreću, srce je opet osjetilo onaj trenutak kad si svoj pogled spojio sa mojim, opet si otvorio svoje veliko srce... bez riječi... bez kićenih izraza... bez rime i cvijeća... bez glazbe i poklona...

Ispod mog balkona povija se suha trava, zaleđena sama u sebi, ali naklonjena prema tebi i tvojim koracima kad umoran dolaziš u naš mali dom.

Dižem ovu čašu zlatnog vina za ono crno vrijeme što je obavijalo moje malo srce, a iz mrtve točke postojanja, znam, živa sam iznutra, iako bez inspiracije, iako bez neke akcije, iako bez kićenih slova čekam, da me preuzme i ta godina Nova... :)

Ova pjesma sa rimom i bez nje je ono što sam željela dati od sebe, a to je – sve, kao tema koju triangl svira u nekoj starogradskoj ljubavnoj pjesmi, kao fakirova frula što kobru zove, da pogleda je li joj lijepa sudbina, tako se i ja okrećem glazbi sfera, titraju srca i tvojim plavim očima, jer to je ono što je postojano.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

Oznake: inspiracija

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.