NEW AGE SAMO S TOBOM

29.01.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

na žalost, ova pjesma je ukradena, kao i mnoge druge, kao i 19 pjesama kroz 2006. godinu, a krađu sam pronašla tek krajem 2009., a link ove krađe je ovdje:

Krađa Andrea Marković-Zvjezdano Nebo Krije Se Iza Olujnih Noćnih Oblaka


STRANICA 172. IZ KNJIGE SJENE DUŠE:


STRANICA 173. IZ KNJIGE SJENE DUŠE:


danas 29.1.2016. razgovarala sam sa osobom, kod koje je kradljivica Andrea Marković polagala dio naobrazbe i sad je "kulturolog novinar" pa se pitam, kako može osoba, koja nije potpisala autoricu pjesme "New age samo s tobom" Jadranku Varga, a to je prepisala i stavila naslov .trenutak ili .. ?- postati - kulturolog novinar???

osoba sa kojom sam razgovarala je izrazila negodovanje i ljutnju na ovaj postupak svoje te studentice, naglasivši kako su baš i učili 'etički kodeks'...


pjesma "NEW AGE SAMO S TOBOM" je napisana 11.08.2004. u 3:18h , na portalu iskrica-weblog, a iz 1. samostalne zbirke poezije "SJENA DUŠE”

http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=30120

na portalu "PISAĆA MAŠINA" sam pisala pod pseudonimom "Mirel Vega":

i objavljeno na portalu “pisaća mašina”:
New age samo s tobom
Autor/-ica: Mirel
Kategorizacija: Poezija::>Ostalo || Datum objave na PM: 27/08/2004[1]
Povijest objavljivanja: Prvo objavljivanje. || Tekst ocjenilo 2 posjetitelja. || Tekst pročitan 583 puta.


http://www.cip.hr/pm/tekst.php?filmsOrder=Sorter1&filmsDir=ASC&user_id=545&film_id=3591

i na portalu CORNER INTERNET MAGAZIN sam pisala pod pseudonimom "Mirel Vega"

I objavljeno: 2.4.2005. na portalu Corner Internet magazin

http://www.corner.hr/kolumne/slobodni.asp?id=4800

Zvjezdano nebo krije se iza olujnih noćnih oblaka, dok se globus nečujno vrti sam oko sebe sve sporije i sporije.

U jednom slovu kriju se školjke iz kojih se čuje šum još neviđenih mora.

Slutiš da ću te danas nazvati.

Slutiš da mi glava rotira u kovitlacu vode što traži svoj ponor, traži svoje jutro.

Iznenadila sam i sebe i tebe kad sam te nazvala.

Bilo je to jedno novo iskustvo, jedna točka što se ne mora završiti opet u toj točki.

Bilo je sve bez slike... samo ton, neka sudbinska zavjetrina gdje sam se sklonila danas poslijepodne.

Reci mi "zaboravljam da te poznam", ponovi mi "zaboravljam tvoje postojanje".

Oči su ti zalutale u daleka stradanja tvoje duše, ne prepoznaješ vlastite nemire, hraniš se mojim pjesmama, kupaš se u mojim riječima, želiš me u mojim erotskim igrama.

Kad se otrijeznim od tebe, kad se otrijeznim od onih dana od kada sam okusila nešto čarobno, a tako blizu, izgubit ću lice u staklenoj fasadi moderno uređenog izloga gledajući neke nove krpice, neke nove cipele, neki novo-izrađeni CD sa new age glazbom, koju sam htjela slušati samo s tobom.

Ne očekujem kolebanje... ne očekujem ništa.

Svijet se rodio iz pjene... iz vječnosti trenutka za koji sam mislila da će biti – trenutak.

Bio je jako dugo trenutak. Prisluškivala sam šapat zanesenjaka i uzimala sam njihove uzdahe, liječila sebe i doplovila preko dalekih uznemirenih oceana do jednog prostora bez kraja.

Nisam navikla na takve metode.

Doplovljavala i otplovljavala sama u tišini bez glasa.

Sad sam tu.

Ne prepoznajem vlastite nemire, ne prepoznajem vlastite želje.

Sve je tu, povezano s dobro uređenim izlogom new age glazbe, koju sam htjela slušati samo s tobom.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-7673-60-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

ova svjećica nije vezana uz objavljenu pjesmu, već je postavljena u spomen na 26.11.2015. kad je dušica moje Šuške otišla u Nebo i ta svjećica će stalno gorjeti na svakom postu, kojeg budem objavljivala, dok u naš dom ne dođe nova malena curica

Image and video hosting by TinyPic

"I'm an undying mystery.

Even if I share pieces of my thoughts, you'll never be able to guess my next move because I do everything in silence." ~ Unknown Author

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.