ova lijepa večer

28.09.2013.


Image and video hosting by TinyPic

Slova su klizila na bijeli monitor u tom plavom jutru, kočila me riječ i neka misao.

Nisam imala sliku, već prisustvo koje me prati danima, a ne zna kako bi se objavilo.

U praskozorju Nove godine pišem i na usnama mi je osmijeh, a onaj tko me vidi nek' mi se ne raduje jer zna, da nema ničeg izvan postavljenih okvira.

Trag mi se gubi u plavom nanosu kose i raznim etapama nanešenog hidrogena-superoksida.

Moje oči su zalutale u duboke neprepoznatljive obrise.

Tu i tamo neki glasovi podsjećaju na šumove.

Nisam protumačila znakove neba, no imala sam sreće – ostala sam na jednom mjestu otkud klize slova na bijeli monitor ove lijepe večeri.


http://shadowofsoul.blog.hr/2010/01/1627161120/ova-lijepa-vecer.html

iz knjige poezije "Sjena duše".

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.