za tebe

05.09.2013.


Image and video hosting by TinyPic

Kad ti sa mnom krene, kad i najtiši među nama zagrli tišinu i obuče je na sebe kao neprocjenjivu vrijednost, pokrij me svojom osjetljivošću i položi senzibilnost u moje ruke, jer za svaku našu kretnju tvoja senzibilnost pronalazi pravi put.

Kao izvor moje promjene na nevidiljivo mjesto stavi svoj žig i u ovim riječima bez nekog smisla pronađi svoj i moj smisao.

Put od istoka prema zapadu je uvijek isti, ali moj put prema tebi je bio tvoj put prema meni.

U toj savršenosti nesavršenstva zaiskrila je zraka između nas i bacila svjetlo na mene prema kojem si pošao i našao me...

Pjesma crvenih misli i plave ljubavi stoji kao svjećnjak na stolu u kojem je plamen jasan i mekan kao tvoja ljubav, koja tek izranja prema meni.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

http://shadowofsoul.blog.hr/2010/08/1628153361/za-tebe.html

iz zbirke poezije "Sjena duše",

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.