31.07.2009., petak
Patetika ustaljenog mentaliteta ( 2 )
No, dvadeseto stoljece nije bilo tek neki „Veliki potop covjecanstva“, neki metastazni holokaust Sizorenog Supermana , koji je, nakon sto je dostigao svoj epohalni tehnoloski stupanj industrijskog razvoja u stanju da se proizvede dovoljno za cjelokupno covjecanstvo, dvadeseto stoljece predstavlja i naj visu cibvilizacijsku epohu svih vremena.
I dok se Engelsov krik raznosi svijetom na samom pragu dvadesetog stoljeca :
„ Proizvodni odnosi i njihova razmjena kljucni su za razumjevanje medjuljudskih odnosa.!“
De Leon se pridruzuje svojim krikom:
„ Dosta nam je vasih „reformi“! Moralno mediokritetskih i djetinjih aspiracija malogradjanskih pokreta, u vremenima kolosalnih drustvenih problema, koji kucaju na vrata svakom covjeku sa zahtjevom da budu rijeseni.“
Kao i Albert Schweidzer:
„Covjek je postao superman. Ali tek mocni superman, koj se nije uzdigao i na nivo racionalnog, humanog supermana. Nivo moci na koji se uzdigao pretvorio ga je tek u jos veceg jadnika…tvoreci jednu potresnu savjest: sto vise se pretvara u supermena to vise postaje nehuman“!
Znanstvene krikove zagusljuju topovi svjetskih agresija. Intelektualna misao pada pod njihovim rafalima, dok se preostala probrana svita stavlja u spindoctorsu sluzbu uniformiranih predstavnika mocnih supermena : pukovnika, generala, marsala i generalisimusa, koji ostavljaju dvadeset prvom stoljecu tek globalno zgariste i jedva pokretljive krhotine humanih ostataka.
|
- 12:36 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
28.07.2009., utorak
PATETIKA USTALJENOG MENTALITETA (1)
Ono sto je devetnajsto stoljece posijalo, dvadeseto je prokockalo hirovima Nacizma i Staljinizma nevidjene bestijalnosti, ostavljajuci iza sebe stotine miljuna ljudskih zrtava, iz cije povrsine u dvadesetprvom stoljecu tek proklijava patetika deformiranog i ustaljenog mentaliteta.
Kako je sve to bilo moguce, zasto se ljudko drustvo tako nemilosrdno poigralo svojim bitkom, svojim stecevinama ,svojom povjescu, i ugrozilo vlastiti opstanak?
„Kad uslovi za socijalnu revoluciju zataje iz bilo kojih razloga, reakcija je njena alternativa.“ Daniel De Leon
|
- 14:08 -
Komentari (1) -
Isprintaj -
#
27.07.2009., ponedjeljak
DALI JE MARX GRIJESIO (3)
U Feuer-ovom predgovoru Marx & Engels basic writings on politics &philosophy, u istom se tonu nastavlja sa prevrtanjem marksisma do njegovih samih temelja :
„The socijalist ethic is something which will have to be brought to modern industry; it is not something which will arise neccessarely from the machine process.“
U samo nekoliko stranica naprijed, pod naslovom: On Historical Materialism, Friedrich Engels ustanovljava:
„From this point of view the final causes of all social changes and political revolution are to be sought not in men's brains, not in man's better isight into eternal truth and justice, but in changes in the modes of production and exchange. They are not to be sought in the PHILOSOPHY, but in the ECONOMICS of each particular epoch. The growing perception that existing social institutions are unreasonable and unjust, that reason has become unreason and right wrong, is only proof that in the modes of production and exchanges changes have silently taken place with which the social order, adapted to earlier economic condition, is no longer in keeping.“
Toliko o Feuer-ovom filozofskom moralitetu.
Kao urednik tog teksta mora biti da ga je i procitao. Steta sto ga nije i razumio.
Ili su pak rogovi smisljeno pomjesani u istu vrecu.
Pri kraju svog predgovora Feur nas ipak osvjezuje jednom tezom vrijednom paznje:
„ The symbols of of the Marxist philosophy became the vehicles of the resentmen of Asian intellectuals. The Marxist terms wery filled with a new content. The „capitalist“ was identified with the Western rulers, the „proleteriat“was taken as the Asian people generally, and the „class sruggle“ became the equivalent of racial and national liberation.“
Well,. good on you, Mr Feuer!
|
- 19:41 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
26.07.2009., nedjelja
DALI JE MARX GRIJESIO (2)
Lewis S.Feuer u svome predgovoru: Marx & Engels basic writings on politics & philosophy nastavlja:
„ The production process itself would tend to make for a co-operative society. Technological neccessity had for Marx the qualities of a finally beneficient deity.In actual fact,however, modern technology has been among the principal forces working against socialism.“
Ovdje se odkriva Marksova vruca voda u krivu namjenu, tj. da se njome obari samog Marxa.
Socijalisticko drustvo moguce je samo nakon sto kapitalisticko drustvo upravo razvije spomenutu modernu tehnologiju kao uslov zadovoljavanja potreba cjelokupnog drustva, cija ce materijalna razmjena biti jednako namjenjena svim njenim proizvodjacima.
Moderna proizvodnja ne stoji ni u kakvoj proturijecnosti sa Marxovim postavkama .
Tek je jedna od temeljnih proturijecnosti kapitalistice proizvodnje namijenjene, ne za opcu potrosnju, vec za sticanje Viska vrijednosti. Samim time, moderna tehnologija, kao interni cimbenik kapitalizma, postaje i njegov glavni neprijatelj koji ce ga rusiti iz samih temelja, odnosno. koji ce stvoriti sve preduslove njegovog nestajanja u vlastitu povijest.
Moderna tehnologija ne samo da treba biti uslov, vec i osnovni cimbenik socijalizma, u kojem ona tek dobiva svoj osvjezujuci razvojni zamah, kao konacni rezultat milenijskih ljudskih napora da se radom nadvlada neimastina .
Moderna tehnologija koja napokom poljeta svojim punim krilima u pravcu razvojno i dijalektickog besklasnog drustva zasnovanog na radu i njegovim rezultatima sto proisticu iz novonastalih proizvodnih odnosa i podjednake humane razmjene medju njenim stvaraocima.
Moderna tehnologija proizvodnje, ne samo zasnovane na cemernom radu i njegove drustvene raspodjele, vec i na njenom vjecnom usavrsavanju sa ciljem oplemenjivanja ljudskog stvaralastva opcenito.
Odnosno, drugim rijecima, iskonskom povratku,ozivljavanju, re-uskrsnucu ponovne stvaralacke naravi ljudskog bica sto ga je vodila cjelokupnim evolutivnim putem kroz civilizacijsku epohu sve do njegovod sadasnjeg STJERIVANJA u drustveni corsokak:
Labirint bez izlaza, bica otudjenog od vlastitog proizvoda, od vlastite stvaralacke razvojne dimenzije, stjeran u duhovni i tjelesni zastoj, u proizvodni lancani objekt sto posve srozava njegovu radnu snagu, pretvarajuci ga u skladisteni objekt uporabne i prodajne vrijednosti.
Kao takva, moderna tehnologija postaje i Spindoctorsko sredstvo obmana masa stjeranih u kapitalisticki labirint na njenu daljnju preradu i efikasniju eksploataciju sirom Globusa: od Wall Streeta New Yorka , Filipinskih Cavita „No Logo“ Noamy Clain, preko Azijskog i Africkog kontinenta, na sve ostale.
Filozofska gospodo oko Lewis S. Feuera, sto ste nam jos htjeli podmetuti, osim moderne tehnologije kao glavne snage usmjerene protih Socijalizma?
www.severinomajkus.com/blog
|
- 13:32 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
24.07.2009., petak
JE LI MARX GRIJESIO
Tesko da je saglediv u skoroj buducnosti geniji njegovog kalibra, koji bi mogao posjedovati takvu kriticku spoznaju.
Ono sto nama preostaje sa sigurnoscu jest da Marx nije bio nepogresljiv.
Suprotno tome njegova historijska dijalektika bila bi puka kontradikcija sebi samoj.
Apsolutne istine tek su u nadleznosti onosvjetskog Presvetistva; i trebale bi tamo ostati sve dotle dok dijalekticka misao pronalazi samu sebe na prostorima tuzemstva.
Do sada je Marx bio bijedno pljuvan, zalostno nepojmljiv, prezreno tjeran, dok ga je njegov jedini istinski nerijatelj ljeve provenijence uliznicki i cinicno uzurpirao do te mjere da se je onosvjetski apsolutizam sada posma razbahacijo i sirom tuzemstva.
Gradjanska osredsnjost svjetskih teoreticara polomila je na Marksu sva svoja dosadasnja koplja.
Jos je Walter Lipmanu bilo preostalo izumiti vrbino koplje na kojeg ce nataknuti svoju ostricu: „Nema besplatnog obroka“. Dok su G.W Bush i Obama vec tada zakuhavali upravo taj besplatan obrok u kazanu do tada nepoznatih razmjera, iz kojeg ce nahraniti jednu drustvenu Azdaju Svjetske Monetarne Organizacije (WMO) bez stomacnog dna., dok ce miljardama svjetskih patuljaka pripasti eventualni ostatci sa tog lonca.
Marx se svojim filozofijskim i humanim mislima obratio ekonomskim naukama, u kojima je naslutio kljucno odresenje svih drustvenih problema sto more covjecanstvo u njegovoj dugoj epohi klasno drustvenog sustava.
.Znanstvenom dedukcijom etike i njenih popratno relevantnih vrijednosti sazeo je u samu bit ekonomskih zakonitosti Viska Vrijednosti, na kojem je zasnovan cjelokupan medjuodnos drustvenih snaga vladajucih i podcinjenih klasa.
To sto Marx pripisuje upravo podcinjenim intelektuane i moralne vrline, koje ju trebaju dovesti na scenu novog socijalistickog sustava , sa punim je pogotkom naciljao Ahilovu petu suvremene opce gradjanske dekadence, koja danas hara svijetom gotovo na svim kulturnim djelatnostima, u oblicima kica , likovnog nihilizma, opce literalnog sunda i muzickih intonacija napuklog zvona.
Gradjanska kritika marksizmsa, sto vise, k sebi dovodi Biblju, knjigu masa, kao vrhovno protu intelektuano djelo. Njeno pocetno ucenje usmjereno je protiv Adamovih sklonosti sticanja spoznaja, a zavrsava narodnim profetima koji osudjuju urbanu kulturu.
U Americi, ( vidi predgovor Marx & Engels basic writings on politics & philosophy, urednika Lewis S. Feuer) navodi se upravo W.J. Bryan kao tipican predvodnik masa i njenih pasioniranih stremljenja ka pravdi, mjesane nevidjenom mrznjom spram intelektualstva kao misaonog aristokratsva.
Plato i Aristotel bili su zanijeti istinskim spoznajama, ali ih nisu zanosila saucesca prema robovskoj patnji. Njihova je „pravednost“ tek racijonalizirala status gornjih klasa. Nize klase bile su u stanju percepirati pojam istine i pravde, ali su bile slijepe prema znastvu i slobodi.
„U Americi su upravo nize klase nadmocno podrzavale napad na civilnu slobodu.
Kultovi i misterji bili su, iz najdalje proslosti do danas, podrzavani od masa.
U Marksovoj historijskoj teoriji postoji tendencija omalovazavanja psiholoskih kompleksa ljudskog bica, cime biva precijenjena narav ekonomske uzrocnosti.
Ishodi historijskih kriza kao da vise proizlaze iz onog sto bi se moglo nazvati „ psiho-ekonomskih faktora“, umjesto ekonomskih faktora po sebi.“
„Suvremenu tehnologiju Marx smatra nasljedno „revolucionarnom“ i intrizicno „socijalnom“ po naravi. Sljedstveno, njen cjelokupan utjecaj bio bi usmjeren prema ljudskoj jednakosti, kao i medjusobnom ovisnoscu.
Proizvodnja, sama po sebi, bila bi usmjerena prema kooperativnom drustvu.
U stvari, moderna se tehnologija pokazala kao glavna snaga usmjerena protiv socijalizma.“(!)
I sada slijedi, po Feueru, konacan poklopac na lonac: „ Socijalisticka etika je nesto sto bi trebalo unijeti u modernu industriju. Ona nije nesto sto nuzno proistice iz nje.“
Da historija americke zemlje najrazvijenijeg kapitalizma nije porodila , uz samog Marksa i Daniela De Leona kao jedinstvenog arhitektu socijalistickog drustva, onda bismo morali pozvati u pomoc samog F. Nietzsche-a u desifriranju:... „ smilovanja dostojno blebetanje amerikanskih smetenjaka i supljoglavaca...“, koji od pukih stabala ne mogu sagledati sumu.
Dok Neznanje predstavlja najvecu bolest covjecanstva , njegovo tendencijozno zaobilazenje spada u socioloski kriminal prve vrste .
www.severinomajkus.com/blog
|
- 11:38 -
Komentari (1) -
Isprintaj -
#
21.07.2009., utorak
Danasnja Hrvatska
Naci se danas u Hrvatskoj nalik je biti uz Dante-a i Virgilie-a na ulazu u Pakao Divine komedije:
"Qui si convien lasciare ogni sospetto;
Ogni vilta' convien che qui sia morta."
|
- 19:57 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
19.07.2009., nedjelja
kriza suvremenog
Ako proslost pripada nemaru nostalgijie, buducnost nezasluzenom sanjalastvu, sadasnjost kao da vjecno pripada spretnim opipavacima ljudske osrednjosti.
Oni su ujedno njeno nalicje, njen odraz; njeni zastupnici, promovitelji i egzekutori.
Oni su jedina stvarnost i glavna pogonska snaga koja bruji nasiljem u suvremenoj socijalnoj kosnici.
|
- 15:02 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
18.07.2009., subota
pozdrav iz jadranskog krajolika
|
- 21:02 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
Povodom
TALIBANIZACIJE HRVATSKE,
Damira Butkovica, 18.7.2009. Jutarnji list.
Nakon sto se covjecanstvo zateklo u okvirima privatnog vlasnistva, i prepustene sudbine posjednickim klasama putem ustrojstva Drzave kao organa prisile Ovlastenih nad Obezvlastenima, time je kanaliziran tok cjelokupno drustveno civilizacijske epohe do danas.
Toj prvoj posjednickoj uzurpaciji, u toku dugog razdoblja robovlasnistva, pridruzuje se jezuitizam kao feudalni ovlasteni uzurpator Krscanstva, kojeg sljedi gradjanski Drzani sociajlizam kao uzurpator marksizma bez presedana, sto udruzenim snagama posljedicno abortiraju danasnji Neoliberalizam kao globalnog Talibana.
Sve ostalo: 11.rujansko ravnanje Newyorskih nebodera, Avganistanske brdovite pustosi, transcendentira tek u dijetinju igru. „Drz'te lopova!“, cijim koncima upravljaju Ovlasteni iz WMO i zagrebacke ekpoziture njihove desne ruke HDZ-a: „Imamo Hrvatsku!“
www.severinomajkus.com/blog
|
- 13:34 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
17.07.2009., petak
Gdje je novac TZHrvatske
Ozakonjeno 200 najbogatijih Hrvatina, stalesko feudalne tvorevine, tajkunizacija privrede, preko 4 miljarda kuna investicija u „duhovnog“ cuvara te besramne tvorevine bez premca 21. stoljeca, tek su unaprijed smisljena izuzeca danasnjeg Kosoricinog demagoskog cinizma:„ Svi trebaju podjednako snositi krizne posljedice“
Da nije bilo krize, ovdje bi se morala izmisliti.
|
- 12:36 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
15.07.2009., srijeda
Nocas se snilo
Da je Sanader u hapsu, da se njegova placa sada dijeli na pet najugrozenijh porodica Zemlje.
Jedan prostrani stambeni objekt takodjer da se readaptira za dom sirocadi, iz kojeg se iznasa interijer u veliko drazbeno skladiste.
Racun je da ce se samo rucnim satovima, koji ce ici na medjunardnu drazbu, zajedno sa Bandicevim, prikupiti dovoljno sredstava za dovrsenje projekta pulske bolnice.
Tmurni san se sirijo prema EU, koja je dala suglasnost zapljene nekoliko bjelosvjetskih bankovnih pologa sto su tamo pristigli Plivinim nalogom iz Verone, Splitskog brodogradilista, Finske vojne industrije, koji ce posma dostajati za realizaciju tog dugo ocekivanog zdravstvenog objekta Istre.
Nocnu je moru protresla vedra jutarnja vijest sa Hr. Radia 1:
„Sanader je upravo vidjen na isplovljavanju jahtom "Malo vitra" u pravcu juznog Jadrana.“
Plovi (hrvatska) barka, duboko je more…
|
- 12:37 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
14.07.2009., utorak
HOMAGE 14. JULA, 1789.
Pet tisuca godina u klasnim lancima!
Dvije tisuce godina krzljanja u krstionickim otopinama demagoskog cinizma!
Sto godina sasusivanja na zrakama socijalisticke lazi!
Engelsov krik kruzi Globusom danasnje krizne Babilonie
„Proizvodni odnosi i njihova razmjena kljucni su za razumijevanje cjelokupno medjuljudskih odnosa!“
Stoljetno eho De Leonovog krika kruzi oko Zemlje kao Tungunjska eksplozija:
„Dosta nam je vasih „reformi“! Moralno mediokritetskih i djetinjih aspiracija malogradjanskih pokreta, u vremenima kolosalnih drustvenih problema, koji kucaju na vrata svakom covjeku sa zahtjevom da budu rijeseni!“
Okupimo razbacane ostatke praiskonsko racionalnog bistva, i iznesimo na suncane zrake humane Jednosti !
|
- 12:55 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
13.07.2009., ponedjeljak
More on the present social crises
„The law that alway equilibrate the relative surplus population, or industrial reserve army , to the extend and energy of accumulation, this law rivets the laborer to capital more firmly than the wedges of Vulcan did Prometheus to the rock. It establishes an accumulation of misery, corresponding with accumulation of capital.
Accumulation of wealth at one pole is, therefor, at the same time, accumulation of misery, agoni of toil, slavery, ignorance, brutality, mental degradation, at the opposite pole, i.e., on the side of the class that produces its own product in form of capital.
And to expect any other division of the products from the capitalist mode of production is the same as expecting the electrodes of a battery not to decompose acidulated water, not to deliberate oxygen at the positive , hydrogen at the negative pole, so long as they are connected with the battery.“
Frederick Engels
( Socialism from utopia to science )
|
- 15:20 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
12.07.2009., nedjelja
„The growing perception that existing social institutions are unreasonable and unjust, that reason has become unreason, and right wrong ,is only proof that in the modes of production and exchange changes have silently taken place , with which the social order,adapted to earlier social conditions, is no longer in keeping.“
Frederick Engels
Socialism from utopia to science
|
- 22:08 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
Cijenjeni D.,
Ne, udruga Daniel De Leon jos nije zasnovana .
Osobno nisam ni ocekivao da ce se to odvijati brze.
Jedan formalno minimalan kvorum ne moze se smatrati dostatnim za pokretanje slicne organizacije, smatrajuci da bi predstavljao tek jedan manevar umjetno natrljanog toplomjera koji bi trebao zabiljeziti politicku temperaturu prostora.
Jednoj civilizirano javnoj organizaciji revolucijonarnog sociajlizma potrebne su znacjnije grupacije njenih aktivnih pripadnika.
Ono sto sam osobno zelio bilo je da se pokrene njena inicijativa.
Moji americki drugovi mozda se spravom pitaju :“ Cemu Deleonizam u Europi“?
Stari kontinent kao da je jos uvijek jedino podoban za radjanje novih krizarski ratova, i naj pogodnije gnjezdo razularenoj desnici koja ovdje vjecno suruje sa srednjevjekovnim krizarenjem i novim fasistickim i nacijonalistickim budjenjima.
Vrijeme ce, nadam se, dati jedan pozitivan odgovor.
Nama nekolicini preostaje da vjerujemo i radimo na tome u nedostatku bilo kakvo drugog izbora.
Srdacan pozdrav, i do daljnjeg toplo preporucujem Web stranice Socijalisticke Radnicke Partije Amerike: www.slp.org
S. Majkus
|
- 00:06 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
11.07.2009., subota
Imamo Hrvatsku
Prva Jugoslavija nastala je kao direktna tvorevina raspada triju carstava, otomanskog, ruskog i austrougarskog, koje orkan kapitalisticke ekspanzije 20. stoljeca raznosi poput sasusenih sezonskih listova prvim jesenjim povjetarcem, a pod cijim se neposrednim utjecajima odvijala povijest dotadasnjeg Balkana.
Dok se Druga Jugoslavija radja na pukim proturjecnostima te iste kapitalisticke ekspanzije sto se transformira u Njemacki nacifasizam i u vlastitog mu dvojnika Ruski staljinizam.
Taj tragikomican abortus ostavlja iza sebe jedno nakazno nosence osobina vlastitih klanskih predaka: animalne naklonjenosti prema klanju, palezu i razaranju svega zatecenog, i njemu stranog.
Balkanom se tako drugom polovinom 20. stoljeca socijalisticka laz i nacionalisticko mahnitanje posve stapaju u jedno, transcendentiranjem u tajkunizaciju i krizarenje medjusobno uslovljene zakonodavnim i fiskalnim nametima drzave .
Amalgamira se fasizam sa antifasizmom, domovinsko uskocije sa kontinentalnom
imperijom, humanizam sa nasiljem, suradnja sa konkurencijom. Neoliberalizam sa orkanskom refeudalizacijom tog lijepog krajolika, ponovno paljenog, raseljavanog, klanog i do temelja opustosenog materijalno i duhovnih stecevina.
Kod toga se valja osvrnuti na jedno od glavnih drustvenih pitanja koje se namece danasnjem civilizacijskom covjeku u opce, na njegovom krucijalnom raskrscu neizvjesne mu buducnosti, time da se bar letimice obrati iskustvima i lekcijama nakupljenima pisane, djelomicno biljezene, i znanstvenim predpostavkama unatrag sagledavanjanih sve do nekih sto tisuca godina ljudske evolutivnosti.
Pojavom prosvjetiteljstva, Morgan prvi povlaci onaj znacajni zastor prema sagledavanju jedne od najdublje i jedva sagledive prahistorijske epohe karakteristicne po svom drustveno uredjenju cjelovite plemenske demokracije tog razdoblja, dok nam daljnja znanstvena istrazivanja, gotovo na svim drustvenim poljima: fizike,sociologije, filozofije, antropologije, pruzaju konacan uvid u civilizacijsku epohu pisane rijeci iz zadnjih 4-5 tisuca godina, koja se radja postepenim procesom pojave privatnog vlasnistva, socijalnih klasa i njenog upravljackog tijela Drzave.
Vec starogrcka kultura dovodi do sagledavanja tog novog drustvenog uredjenja teorijske demokracije u najpotpunijem cvatu robovlasnistva, koja od tada do danas predstavlja vladavinu manjine nad vecinom, za ciju provedbu vladajuce klase povjeravaju mandat novo nastajucoj hegemoniji birokratskih kasta.
Pojava drustvenih klasa uporedo radja i drustveno interesnu dvojnost.
Ono sto stice ogradjivac datog teriorija u vlastite svrhe, ne samo da vise ne sluzi interesu plemenske zajednice kao cjeline, naprotiv, ono ga zakida, osiromasuje, razvlascuje, pauperizira.
Novo nastali odnosi privatnog posjeda time potvrdjuju dualitet drustvenih interesa, i stvaraju potrebe za administrativnim organom kao arbitrom izmedju novonastalih klasa u obliku Drzave, koja se postepeno profilira u danasnjeg predstavnika iskljucivo posjednickih klasa i svestranog zastitnika njihovih interesa: osvajackih, jurisdistickih, eticki maralnih, ekonomskih, vjerskih i kulturnih sticanja, kao i stjerivanje sirokih masa u puki proizvodni i ratnicko uporabni objekt.
|
- 19:18 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
08.07.2009., srijeda
Kutli, Keruni i Kukurini, koji su nagomilali za svoja tisucna snena zivljenja, stjerali su stotine tisuca svoje domovinske subrace u lutajuci pauperizam, ciji zivoti mogu biti jos jedino rabljeni za eventualnu obranu te iste im Tudjine.
Ljudska bestidnost kao da je beskraja…
|
- 19:40 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
04.07.2009., subota
Veliko stjerivanje
- 21:18 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
02.07.2009., četvrtak
HRVATSKO BESPUCE
Viteski se gnjeci kroz zaudarajuci mulj zahvacen nizom tockom drustvenog vala !
S bogom Europo, s bogom Slovenija.
S bogom spaljena i opustosena Zemljo!
Kamioni su vec pusta olupina, splitsko brodogradiliste vec duboko zaronjeno u mulju, Verona iza horizonta.
Zbogom, ili dobar dan, ne izbrojena gotovina u Villachu, ona u vrecama raznijeta siromasnoj glasackoj pastvi Herceg Bosne, New Yorskim rusevnim svetistima, onim Splitskim i Gospickim, Metropolnim ordinarijatima i desetine drugih ponikli na prostranstvima krizarskog Cinilanda .
Do ponovnog vidjenja u iducem Sedmom stoljecu
|
- 06:37 -
Komentari (0) -
Isprintaj -
#
|