Ne znam naslov, ali...

31 svibanj 2006

... nema ništa čudnoga u tome da žene gledaju žene. Iako mnogi odmah misle na homoseksualizam jer, to je sada u modi. Ma gledanje žena po cesti nema veze s time. Ima veze s izgledom žene.

Ja zaista volim pogledati ženu na cesti koja je sređena od glave do pete, onu koja ima stila, onu koja ima dobro tijelo i onu koja sve to zajedno jako dobro nosi. Takve se odmah prepoznaju. Izdaleka.

Promotrim ih onako „muški“, od glave do pete i onda se vratim pogledom do onog dijela tijela koji ja kod sebe smatram najboljim. Čudno, ali zaista je tako. Ništa mi toliko ne privuče pažnju nego žensko dupe jer ga uspoređujem sa svojim. To mi je boljka. Imam izuzetno dobro dupe, ali je sklono „padanju“ pa ga održavam stalnim vježbama i tretmanima. Zbog toga na svakoj ženi gledam dupe i „jastučiće“ na bedrima. Moram vidjeti jel' bolja od mene ili nije. :)

Primjećujem to i kod mojih prijateljica. Istu boljku. Gledaju mene jer ja njima predstavljam uzor žene koja jako ulaže u svoje tijelo. I onda jedna hvali moje oči i umrla bi za njih. Druga pak želi moja ramena i moje ruke. Pa dobro. Treća mi kaže da imam stopala tako lijepa da bih mogla biti manekenka za sandale. Hm, to mi je bilo iznenađenje. Ali baš tim isticanjem određenih dijelova tijela pokazuju što njih najviše muči i čime su nezadovoljne. Ili su pak jako zadovoljne pa onda uživaju u tome da je netko na tom terenu slabiji od njih.

A čujte, svaka budala ima svoje veselje. I osim što sam čudna što priznam javno da gledam žene po cesti, samu sebe sam začudila jer zaista uvijek se pogled zadrži baš na onom dijelu tijela koji je kod promatrača „problematičan“ i to u smislu da smo jako zadovoljni ili jako nezadovoljni s njime. Neke možda privlače oči, nos, usta, ramena, stopala, listovi.... mene to dupe.

Da se razumijemo, gledam ja i muškarce :) i uglavnom ih skida moj pogled, nakon što ga podignu od mog dupeta :)).

<< Arhiva >>