The more you make me weak the more I'm getting strong

15 svibanj 2006

Nekad, u mlađim danima, bilo mi je jako drago kad bi me nazvao bivši dečko. To mi je bilo fora. Ostati u dobrim odnosima, čuti se s vremena na vrijeme.

Danas mi to nikako ne odgovara. Uz sve ostale emocionalne valove ne treba mi još i poziv bivšeg dečka s glupim pitanjima „Kako si?“ i „Što ima novoga?“
Nisam dobro, ali mu lažem i kažem da sam super. Nema nšta novoga – čitaj: Nemam dečka – jer mi je ovako u životu baš super i ne treba mi dečko.
Nekad sam i sama vjerovala u to što sam govorila. Danas svjesno lažem.

Sometimes
I feel that I should go and play with the thunder


Nekad sam i ja bila ta koja bi nazvala bivše i pitala ih za zdravlje. Sada mi to više ne pada na pamet. Spajalo nas je jedno razdoblje života koje je iza nas i nemamo mi više svakodnevnih dodirnih točaka o kojima bismo mogli neobavezno čavrljati uz kavu. Možemo samo pričati kako nam je bilo dobro ili loše, ali to nema smisla. Možemo pričati o tome kako nam je sada u novoj vezi ili u samovanju, ali to je bezveze. Možemo pričati o vremenu, ali to su prazne priče.

Somehow
I just don't wanna stay and wait for a wonder


Ne mogu nigdje pronaći OFF prekidač da se isključim kada poželim.

Lately I been walking
walking in circles,
watching
waiting for something


I kada bih svima njima, a posebno Njemu mogla dati do znanja da...

You think you know me, think you control me
The more you're feeling right, the more you're going wrong
Don't say you got me, you don't know anything about me
The more you make me weak the more I'm getting strong


The more you make me weak the more I'm getting strong

Vjerujem u to…

<< Arhiva >>