Otišlo je štošta van!

14 svibanj 2006

Izbacila sam puno nečištoće van iz sebe!

Ustvari, temeljito sam očistila stan, ali imam osjećaj da sam i iz sebe izbacila mnoštvo toga prljavoga. Sve staro i neupotrebljivo otišlo je u smeće. Stan je razmješten, slike su promijenile svoja mjesta.

Definitivno mi je trebalo veliko spremanje. Proljetno ili ljetno, svejedno, ali mi je trebalo.
Sada se osjećam kao nova. Još samo da popeglam hrpetinu odjeće i to je to. Sutra je novi radni tjedan, a ja, iako mrtva umorna, jedva čekam da započne.

Željela bih da i svoje srce mogu tako očistiti. Malo ga izvaditi, uzeti mekanu četkicu i izčetkati sve što je ostalo u njemu, a ne bi trebalo biti na tom mjestu. Kad ti to bilo tako lako! :)

Moram prepustiti vremenu da napravi čistku u mom srcu. A mislim da će trajati. Prošlo je tek mjesec i par dana od prekida s Njim, ali još uvijek je kao da je bilo jučer. Uh, što to vrijeme sporo prolazi. Ustvari stoji!! Ne mogu ga pokrenuti da prohuja i da se jedan dan probudim čista od Njega.

Moram čekati, a najviše na svijetu mrzim čekati!

<< Arhiva >>