Svaka žena zna

18 travanj 2006

Nekako mi u zadnje vrijeme prijevara nikako ne izlazi iz glave. Ne bilo kakva prijevara. Ljubavna prijevara, naravno. I to mislim zaista na prijevaru tipa netko imao paralelnu vezu, a ne prijevare tipa dopisivanja na SMS ili Internet sex ili čak jednokratna upotreba druge osobe. To su za mene gluposti... iz vlastitog iskustva. Paralelna veza me muči... iz vlastitog iskustva.

Netko me prije par dana pitao kako mogu imati tako slobodoumno razmišljanje o tome. „E dušo“, rekoh toj osobi, „bila sam u najljepšoj vezi u kojoj smo bili moj dečko i ja, pa sam bila u najljepšoj vezi u kojoj su bili moj „dečko“ i njegova žena ili djevojka i bila sam u najljepšoj vezi u kojoj je moj dečko imao drugu „djevojku“. Bila sam sve. Prevarila, prevarena, ona s kojom su varali. Nije baš nešto s čime bih se trebala hvaliti i ne hvalim se, ali o tome svemu govorim iz vlastitog iskustva, a ne iz priča iz novina i časopisa tipa Moja tajna.

Uvijek i svugdje ću tvrditi da svaka žena zna kada ju dečko / muž vara. Neće otkriti jednokratnu prijevaru možda, neće gledati poruke na mobitelu ili e-mailu, ali svaka žena će osjetiti, vidjeti, onjušiti paralelnu vezu. One koje tvrde da to nije istina, lažu sebe i druge. Upozoravam, ne tvrdim da svaki muškarac vara. Ne želim izazivati sumnju u bilo čije postupke. Ali ono što tvrdim jest da svaka žena zna. Još se nije rodio muškarac koji je to znao sakriti, ako je uopće pokušavao sakriti. I još se nije rodiš muškarac koji može biti siguran da je njegova paralelka prošla neopaženo. To je sam znak da ima jako dobru djevojku / ženu koja nije dizala buku oko toga.
Kako je s muškarcima, nemam pojma. Ne poznam ih i mislim da ih nikada neću upoznati toliko da mogu govoriti u njihovo ime :).

Ona tvrdnja „Žena uvijek zadnja sazna“ je glupost kojoj nas uče. Žena uvijek posljednja prizna – to je tvrdnja koja je istinita. Razlog? Nemam pojma. Srami se, nije je briga, dobro joj je tako, boji se.... što god. Dame moje, nije ni meni bilo lako priznati da me varao. Ali, to sve ide u životni vijek.

Ne osjećam se bolje iznošenjem ovog stava, ali imam potrebu izreći ga. Možda zato što su me bezbroj puta pitali „Zna li njegova djevojka za tebe?“ Iskreno, uopće me nije bilo briga. Ali znam da sam svaki put komentirala da mora biti jako glupa i ne skužiti u 2,5 godine da on ima drugu. Podsvjesno sam uvijek mislila „ma mora ga jako puno voljeti da unatoč tome ostaje s njim“. Na kraju krajeva, i ja sam to činila, zar ne?

<< Arhiva >>