Ipak nas sitnice čine sretnima…

28 rujan 2005


Image Hosted by ImageShack.us

Prije cca sat vremena dogodio se jedan tako beznačajan, ali lijep događaj koji mi je izmamio osmjeh…

Priču moram premotati malo unazad… unazad jedno 3-4 tjedna kada sam u teretani upoznala jednog simpatičnog i zgodnog mladića :). I kako to već biva, u teretani započne neobavezna priča o sportskom životu, pa poslu i nekim povezanim i totalno jednostavnim stvarima. U toku tog kratkog neobaveznog razgovora ja sam spomenula mjesto na koje idem na ručak (tako je povela priča) što je zbilja banalan podatak i nešto što obično u jedno uho uđe, a kroz drugo izađe.

I danas se slučajno sretnemo na ulici i pozdrav – bok, bok.

Ukratko, sažet razgovor je tekao otprilike ovako:
….
On: "Pa nema te u teretani neko vrijeme."
Ja: "Ma dolazim, ali nešto rjeđe u zadnje vrijeme. Nemam baš vremena."
On: "Ja sam baš krenuo ovamo na ručak" (pokazuje u smjeru zgrade).
Ja: "I ja isto odoh na ručak, ali tamo." (pokazujem na zgradu u suprotnom smjeru).
On: "Da, znam, rekla si mi da tamo ručaš."
….

Hej, on je zapamtio gdje ja idem na ručak!!! Možda se to nekome čini smiješno i glupo, ali ja sam mislila da sam osvojila nagradu. On je zbilja slušao što smo mi u kratkom vremenu, prije 3-4 tjedna pričali i zapamtio je tako nevažan podatak. Prvi i pravi znak da nisam nevažna…
Naročito mi je dobro došlo nakon učestalog druženja s osobama koje inače misle samo na sebe…..

Ta mala sitnica mene je učinila jako sretnom… , a odmah mi je postao još simpatičniji :)

<< Arhiva >>