Tako tužno...

15 rujan 2005
Sadness

dragi,

rastali smo se, a ja....
želim da znaš da...
ne, ne znam da li ti mogu
tako otvoreno priznati
sve što ti nisam priznala
dok smo bili zajedno...
dok si me volio...

da, sada slobodno mogu reći
dok si me volio
jer sada više ne mariš za mene
dok me tako okrutno ostavljaš
na onom istom mjestu
gdje smo se upoznali,
prvi put razgovarali i...

ma ne, nije važno
ništa više nije važno...
tebe nema,
a mene ubrzo neće biti

s tobom je otišla moja mladost,
moja sreća, moj osmjeh
i sve ono zbog čega si me nekad volio...

kako da te zaboravim
kad me svako mjesto
podsjeća na tebe...
na svakom koraku mi je ostala
uspomena na tebe...

ja je ne želim izbrisati
jer to je sve
što mi ostavljaš nakon
onih obećanja koja si mi dao

a ja...
ja sam vjerovala
jer sam se osjećala ženom
pored tebe

vjerovala sam da...
ma ne, ništa više nije važno...
tebe nema,
a mene ubrzo neće biti...
ništa više ne postoji...

Čovjeku... 9.12.1991.

<< Arhiva >>