… što je previše, previše je!
Krčki most. U slučaju jače bure zatvara se promet mostom radi sigurnosti putnika, vozila ali i mostne infrastrukture. Da bi se zapriječio promet onima koji ne slušaju radio obavijesti niti gledaju prije postavljene znakove postavljene su rampe na daljinsko upravljanje. Vide se na sljedećim fotografijama - postavljene na ulazu na most sa strane otoka Krka.
Danas su rampe plastične, jer su kao takve jeftinije, praktičnije, trajne, mogu se recklirati i u pravilu se izrađuju od reciklirane plastike, lakše je njima upravljati, ne zahtijevaju neko posebno održavanje (antikorozivna zaštita, bojanje) nije potreban snažniji elektromotor za podizanje teških metalnih i u pravilu, u incidentnim situacijama, neće oštetiti vozilo.
No, staviti jednu do druge, e to je već previše. I ne samo ovdje. Vi koji putujete našim autocestama i državnim cestama - pogledajte koliko je (nepotrebno?) postavljeno prometnih znakova, plastičnih stupića, oznaka i čega sve ne, pa čak do takvog apsurda da jedan znak prekriva sljedeći. U cijeloj Europi (a proputovao sam je uzduž i poprijeko) nikad nisam vidio toliko znakova, svjetlosnih, samostojećih, informativnih, metalnih, plastičnih i svakojakih oznaka i tako gusto postavljenih.
Pitao sam cestare zašto - kažu tako nalažu pravilnici. A ja ih pitam, a tko je tako pisao pravilnike i s kojim ciljem?