U prošlom postu imali smo prilike vidjeti kako se plastika s odličnim dizajnom uklapa u najnovije trendove u automobilskoj industriji. Osim što nosi svoje praktične koristi (laganija su vozila, pa je manja potrošnja goriva odnosno energije, niže su cijene izrade) tu su i veće mogućnosti oblikovanja i zadovoljenja i najluđih dizajnerskih ideja, a također se velikim dijelom koristi i reciklirana plastika (npr. poliesterska vlakna za presvlake sjedišta dobivaju se recikliranjem PET ambalaže).
Međutim, u određenim područjima apsolutnu prednost (nad dizajnom i izgledom) ima cijena. Što jeftinije to je dostupnije siromašnijem i na žalost, brojnijem tržištu. Izgled, dojam i nije baš najvažniji - važno je da zadovoljava osnovnu namjenu - prebaciti vozača i suvozača, a možda i nešto malo tereta od jednog mjesta do drugog uz vrlo male troškove.
Ovakve jeftine i praktične Honde dostupne su širem krugu potrošača u siromašnijim zemljama. Nije ni čudo da su u Hanoju, glavnom gradu Vijetnama ovakve gužve.
Hoćemo li kriviti ili hvaliti plastiku, ovisi o kutu gledanja.
Izvori:
Dobiveno od prijateljskog web portala ZG Magazin-a
You Tube