Zavidna

06 kolovoz 2007

Ponekad se zbilja gadim sama sebi.
Želim dijete.
Već dugo zapravo.
Iz objektivnih razloga ga ne mogu dobiti na način na koji ga dobivate vi, ali postoje alternative.
Obje smo za to, ali stalno nekako nije pravo vrijeme. Znamo i gdje ćemo to napraviti, ali to "kada" me muči.
Ja sam ta koja će roditi. Kiki želi usvojiti. Želim i ja ali želim i roditi.
Danas sam saznala da je jedna od mojih kolegica trudna i umjesto sreće i veselja zbog nje, moja prva reakcija bila je zavist, ne znam kako bih to drukčije nazvala.
Sretna sam ja i zbog njih, naravno, pogotovo što znam da su dugo planirali ali im nije išlo.
Ta prva reakcija trajala je svega dvije milisekunde ili kraće, ali sram me je zbog toga.
Nadam se da će sve biti u redu s njihovom bebom.

Želim i ja dijete. Znam da bih bila dobra mama.