Božični report....

28.12.2007., 18:21

Nije me bilo doma dugooo.... No bila sam za Badnjak... Vani u svom kvartu. Onako po tradiciji, kako sam si uvijek mislila. Malo me iznevjerila ta moja tradicija. Frendice se raspršile na sve strane, sa dečkima, drugom ekipom... tako sam završila vani sa društvom koje mi je bilo zadnje na popisu. Jer silno sam htjela biti vani u kvartu. Iako to inače ne volim, za Božić je uvijek nešto posebno... Cijeli kvart se nađe u jednom bircu, svi ljudi koje ne vidim često, ali jednom godišnje je lijepo sve vidjeti i izljubiti ih, zaželjeti sve najbolje... Moram priznati da sam se ove godine jaako iznenadila. Poput mojih frendica, svi poznati su također nekuda otplahutali, a birc (tj. klub, ili što li je već u posljednje vrijeme) je bio pun klinaca... ajme... punoljetne osobe su se mogle nabrojati na prste. Tako sam stajala dva sata ispred birca sa frendicom da se ekipica pokupi doma... da se da disati... Odmah mi je bilo jasno da neću vidjeti ni NJEGA... Ni nisam... To je bio jedini dan u godini kada sam mogla biti sigurna da ću ga vidjeti, da će doći u društvu frendova... Cijelu večer sam se uzalud okretala i tražila ga pogledom... A ko za inat, sve je bilo puno parova, svi su se grlili i žvaljukali, i konstantno me podsječali da i ovaj Božić provodim sama... A njemu ni traga... Par dana prije sam bila odlučna u tome da ga ni ne želim vidjeti, ali nešto se promijenilo od onda, i otišla sam van s nadom, sa onom prokletom nadom koja nikako da se u meni ugasi...
Sve u svemu, bilo mi je stvarno dobro. Puno sam se naplesala, izljubila puno dečkiju koje ne poznam (to me je onako mrvicu raspoložilo), a muzika je bila kao stvorena po mom ukusu (barem večinu vremena). I kome još treba ON za zabavu??? Nije mi čak ni alkohol trebao.

I opet sam se razočarala. Nije ni bitno u kome. Stvarno više nije bitno. Prekršila sam svoja dva najveća pravila. Ono ne vjeruj ljudima (novima, naravno), i ne nadaj se. Ali ponadala sam se. I sve je onda krenulo krivo...

Nisam još rješila probleme sa najboljom frendicom. Trenutno smo u fazi tko je šta rekao i tko je šta mislio... Već sam luda od svega, jer čujem hrpu stvari od svakoga, a putem se izgubila svaka istina.

No, živim za bolje dane...

Komentari (4)Print#



Tri djevojčice...

24.12.2007., 20:05

U jednoj malo državi, i u jednom još manjem gradu živjele su tri djevojčice. Upoznale su se jedne zime. Spojila ih je sudbina: nakon što sve te godine svog života nisu znale jedna za drugu, eto, sada su bile tamo, i postale susjede. Jako su se brzo sprijateljile. Jer bile su male, i jako su se dobro slagale. Sve su djelile, pomagale jedna drugoj kad im je bilo teško (jer život jednu od njih ni onda nije mazio), zajedno se smijale, plakale, jedostavno uživale.... Uvijek su mogle računati jedna na drugu, i iako su se tad još kratko poznavale, to prijateljstvo je ostavilo trag nad njihovim životima. U tom prijateljstvu nije bilo mjesta ljubomori i nerazumijevanju. Zajedno su pravile frizure prije škole, pisale zadaće, zaljubljivale se u dečke... Sve je bilo kao u bajci. No pošto život nije bajka, došao je dan kada su se morale razdvojiti. Jedna od njih se odselila. Još se sječam tog dana, suza na rastanku i nade da ćemo se uskoro opet vidjeti...

I jesmo. Ali bilo je to rijetko. Nismo si bili blizu. A kad si još dijete, česta posječivanja su ti stran pojam. No često smo se čule. Mada se i to s vremenom prorijedilo. Vrijeme je učinilo svoje. No usprkos svemu, prijateljstvo se nije ugasilo. I nakon šest dugih godina, nakon hrpe pisama i razdoblja bez njih, ona se vratila. Nisam mogla vjerovati. Dobila sam svoju prijateljicu nazad!!! Nikad se nisam zavaravala de će sve biti kao nekad, da će ona biti onako vesela i vrckasta kao i prije. I nikad se nisam nadala da čemo preko noći nastaviti tamo gdje smo stali i odmah se početi družiti kao nekad. Bilo mi je sasvim jasno da smo sve tri za to vrijeme odrasle i promijenile se. I da treba vremena da se prijateljstvo obnovi. I zato sam se i trudila da se naše prijateljstvo obnovi, da se često vidimo i popunimo praznine koje je nanjelo vrijeme. Jedino čemu se jesam nadala da će naše prijateljstvo ponovno biti jednako ravnopravno kao prije. Da čemo se jednako dobro sve tri slagati i biti si jednako važne, da nečemo raditi razlike koje prije nisu postojale. Ali to se nije dogodilo. Samo sam ja obnovila staro prijateljstvo, ali između njih dvije stvari nisu baš bajne... Ne druže se, i što je najgore, ne razumiju se. Njihovo poznanstvo je stalo još onog davnog dana selidbe... Nisam sigurna ni koliko dobro više poznaju jedna drugu. I to sam tek shvatila nedavno. Mislila sam da je sve divno i bajno i da se ne vide često jer si nisu baš blizu... Ah, zašto se život ovako zakomplicirao??? Zašto ih ne mogu dovesti u istu prostoriju i jednako se odnositi prema obje a da to ona druga ne shvati kao zapostavljanje našeg prijateljstva? Zašto je došlo do toga da moram pažljivo govoriti jednoj zašto se družim s drugom a da se pri tome ne moram opravdavati? Zašto jedna ne može shvatiti da se nisam udaljila od nje zbog druge nego zbog nje same? Zašto ne može shvatiti da se ona promijenila a ne moja volja za prijateljstvom? Zašto joj nije jasno da ne radim razlike između njih dvije? Zašto ne može shvatiti sve moje razloge iako sam joj ih objasnila?! I zašto ja najednom moram opravdavati svoje davno sklopljeno prijateljstvo? Zašto vrši toliki pritisak na mene, zar ne shvača da me samo tjera od sebe? Zašto misli da su njih dvije «nepomirljivo različite»? Zašto kad je svaka naša frendica još više različita od one prije, i to nam nikad nije bio problem, nego je to bilo sasvim normalno? Zašto me neki dan toliko razočarala, zar ne shvača da me samo tjera od sebe???
Zašto? Zašto? Zašto?

PS: Nemoj se ljutiti zbog mojih riječi, stvarno mi je trebalo oduška



Komentari (5)Print#



Prvi poljubac...

19.12.2007., 13:19

Još od dana kada sam primijetila da postoje dečki, imala sam neka očekivanja vezana uz svoj prvi poljubac... Očekivala sam da će biti nježan, romantičan, nekako čaroban, i naravno, pun ljubavi... Trebao je biti spontan, dogoditi se u savršenom trenutku i naravno, biti sa savršenom osobom... Onom kojoj bi to bilo posebno koliko i meni, kojoj bi bilo stalo...
Ne moram ni posebno napominjati da nije bilo baš tako... ni približno... Do te osobe mi nije bilo nešto pretjerano stalo... I nije bilo one čarolije, one kojoj sam se najviše veselila... Danas mi je naravno jasno zašto sam bila toliko razočarana... Nije bilo ljubavi, sve je nekako bilo samo fizički, bez puno osječaja...
I nakon svih poljubaca, u kojma je bilo osječaja i u onima kojima nije, nisam još našla tu čaroliju... Jedino što posebno pamtim je bio NJEGOV poljubac... Zapravo, više je to bila pusa... Ali nježna i zavodnička...i još dan danas ju pamtim.. I još pamtim to meko lice i te njegove forice... Godinama sam još sve uspoređivala s njim, i naravno, ništa nije bilo tako dobro kao to... Kao on...koji mi je toliko puno značio, a tada još nisam ni znala koliko...

I još dan danas tražim nešto što bi to nadmašilo. Nešto što će biti toliko dobro i čarobno da će zasjeniti sve prijašnje poljubce, da će sve ostalo pasti u zaborav, i da će i ON nestati iz mojih misli zauvijek...


- Samantha Mumba Lyrics

Komentari (8)Print#



Još jedan tulum...

16.12.2007., 17:00

I to ne bilo kakav tulum. Frendice su slavile rođendan... Bilo je dobro. Stvarno dobro. I mislim da je večini ljudi bilo dobro.
Uglavnom, puno alkohola, koji smo slistili sve do zadnje kapi, nemojte mislit da smo ne znam kakvi pijanci, ali eto... znamo se koji put malo zanjeti. Nisam puno popila, al malo me lupilo, pa sam napokon shvatila u čemu je problem: žestoka piča jednostavno nisu za moj organizam, teško ih podnosi. I tako ušla ja u bus na putu do doma, a meni najednom malo muka od onog drndanja zet-ovog busa, uh, drugi put kad ću ić doma silazim van par stanica ranije i šećem se dok mi se želudac vrati na mjesto. A zanimljivo je da mi je postalo muka baš na onoj stanici na kojoj sam mislila siči, al baš mi se nije dalo jer moram hodat dve minute dulje do doma. Baš krasno. Baš prekrasno.
Ovo je bio tulum sa dosta "novonastalih" parova. kod nas je to zbilja rijetkost, jer je uvijek ista ekipa, uvijek stari frendovi, al sad je bilo novih ljudi... i malo sam se pobliže upoznala sa jednim dečkom... Bio je baš drag. Mlađi je od mene dvije godine što se baš vidjelo u nekim stvarima, al na moju sreću bio je dovoljno zreo za svoje godine. Pod dovoljno mislim to da se nije cerekao, bockao me, il tako nešto što znaju raditi i dečki stariji od njega, a što meni jaaako smeta. No uglavnom, imao je neke upade tipa: čim sam te spazio odmah si mi se svidjela, odmah s vrata. Ne znam zašto, al ne vjerujem takvim izjavama. Znam koliko su često šablonske, i koliko bi ti dečki rekli bilo što samo da zvuči srcedrapajuće. Ako je mislio i ozbiljno... sorry, al ne vjerujem. Jesam li ja to prekritična ili oni nikad takve stvari ne misle ozbiljno?! Prošetali smo se malo po okolnom kraju gdje smo bili i pričali (mada se nekako ne sječam detalja, ups!!!), došli do mjesnog groblja (kako tipično, mislila si je moja najbolja frendica), razgledali krajolik i zaključili da tam nemamo kaj radit i vratili se na tulum. Baš mi je bio onakav kakav mi je jučer i trebao, nije bio napadan i nije bio sramežljiv, nije me stalno pratio, nije me pokušavao napit, nije me pokušavao pipat....jer nekako mi u zadnje vrijeme teško pada kad me dečki napadaju i htjeli bi više nego na što sam ja spremna dati... Mrzim to, jer ja nisam takva cura, i na kraju svega, uvijek me zbedira što bi dečki uvijek jedno te isto,,,, koliko god se ja trudila da me takve stvari ne zabrinjavaju... eto.. nejde mi.
Na kraju me tražio broj i obečao da će se javiti. No pa da i to vidim i doživim. I nemojte slučajno misliti da sam se zagrijala za njega, jer meni treba malo više od par lijepih riječi da padnem s nogu. (Osim ako nije u pitanju ON, onda su i riječi suvišne).

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Mini Love Dolls


No nešto sam odlučila. Nema više nikakvog teškog alkohola. Stvarno mi ne paše. Sve volim piti brzo ko sokiće, al to se očito tak nemre. I nema više bediranja zbog dečkiju, sve je to prolazno...

Komentari (7)Print#



Pomirba...

11.12.2007., 18:28

Pomirile smo se. Odmah drugi dan. Poslala mi je poruku i ja sam ju nazvala i pitala jel' se još ljuti. Rekla mi je da se nije ona ljutila, nego da sam se ja uvrijedila i otišla. Istina da sam otišla, ali ne ljuta, nego tužna i razočarana. No to sad nije bitno.


AvatarMagic.com

AvatarMagic.com


Nismo imale nikakvu daljnju raspravu jer smo se našle s frendicama na kavi. Iskreno, ni nije mi bilo do daljnje rasprave. Rekla sam joj sve što sam htjela i nemam namjeru se ispričavati zbog svojih misli i riječi. Ali vjerujem da će se sada barem nešto promijeniti. Barem sa moje strane, jer je neću izbjegavati sada kada zna što me mući. Jer to je bio jedini moj razlog. A što se nje tiče, nadam se da će promijeniti svoje ponašanje prema meni, jer ne može više reći da nije znala da mi to smeta. Uglavnom, iskreno se nadam boljim danima. Jer imale smo već kriza, i svađale se, i sve što ide uz to... I uvijek smo to nekako rješile. I ovo prijateljstvo mi je prevažno da to i sad ne rješimo.

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Graphics for Friends Comments


Neki dan sam skoro vidjela svog "prijatelja". Trebali smo se naći u gradu, on, ja i frendice, ali njemu se nije dalo dolazit do grada, a nama do njega. Baš sam bila razočarana jer sam ga stvarno htjela vidjeti i ne mogu vjerovati da je toliko lijen da nije mogao na par minuta sjest na vlak i doći do grada. Jer očito sam ja stekla takav dojam da se oko nekih stvari u životu moraš malo i potruditi, a ovo je stvarno tako sitna stvar... Mrzim kad su dečki tako lijeni.Nisam si mogla pomoći a da se ne upitam zar bi ga svaki put trebala tjerati da se dovuče nekamo da se vidimo, a za takve stvari stvarno nemam živaca. Od nekih ljudi očekujem barem to: da ih ne moram na neke stvari tjerati. Nadam se da nije i inače takav i da ću ga uspjet vidjet prije Božića.

Danas sam saznala da sam pala jedan ispit i stvarno sam bila razočarana... Stvarno sam se okupirala sa tim predmetom i štrebala sam, a na kraju sam sve pomiješala i krivo napisala... Tako mrzim kad mi se to dogodi...

Komentari (8)Print#



Krah...

08.12.2007., 17:44

Upravo sam se posvađala sa najboljom frendicom. Nakon svih naših nesporazuma u zadnje vrijeme danas smo se našli i dotaknuli neke teme koje ja možda sama i ne bi spomenula. I tako smo imale veliku raspravu. Rekla sam joj sve što me mučilo i pokušavala joj objasniti razloge zašto sam se udaljila od nje. Jer to je bilo ono logično, ono što su mi drugi stalno govorili. Razgovaraj s njom. Samo tako ćeš nešto rješiti. I bome ništa nije ispalo onako kako sam si ja to zamislila.
Na svaku moju novu rečenicu, na svaki problem koji sam se ja odlučila reći naglas, ona ne samo da me nije shvatila, nego me samo izkritizirala i napala me zbog stvari koje ja osjećam i načina na koji ja doživljavam stvari. Na kraju sam ja ispala za sve kriva, i ja sam ispala ta koja se nimalo ne trudi oko našeg prijateljstva, i kojoj nije stalo, i koju nije briga, i sve ostale prigodne epitete sam si priskrbila. Znam da joj se nisam često javljala, ali ne zato što mi nije bilo stalo, nego zato što je svaki naš kontakt završio novom svađom. I često nisam imala snage ju vidjeti ili se čuti sa njom, jer nisam mogla to podnijeti. U zadnje vrijeme me već dosta toga muči što nema veze s njom, i neki vrše pritisak na mene zbog faksa i sličnih stvari, i stvarno mi nije trebalo još živciranja. Ali eto uvijek sam našla načina da se živciram. Već me dugo nije pitala kako sam zapravo, nisu ju uopče zanimali moji problemi, jer kad sam ih spomenula ona je uvijek imala važnijih stvari za pričanje. Zadnjih godinu dana smo i pričale samo o njoj. I njenim problemima.
I sad, kad sam već skupila hrabrosti da joj sve kažem, ona me napala što joj nisam sve to prije rekla i kako je ona mogla znati da nešto nije u redu. Znam, možda i jesam trebala nešto prije reći, ali bojim se da nije bila zainteresirana za slušanje. Kao što to nije bila ni danas. Od svih mojih riječi nije ni jednu razumjela, od svih mojih razloga, nije ni jedan shvatila. A to je i razlog zašto sam tako dugo šutila, znala sam da me neće razumjeti. No jedno mi nije jasno. Svi koji me dobro poznaju primijete svaki moj trenutak i tuge i sreće, i najsitnije promjene, a ona koja me pozna najduže i koja me najbolje nekoć poznavala, nije godinu dana primijetila da se naš odnos promijenio.
Rekla sam joj i da se često izderavala na mene, a ona se nije nikako mogla sjetiti da je to ikad napravila. I zamjerila mi što takve stvari, njoj skroz nevažne, pamtim. Kako ne bi zapamtila da mi se najbolja frendica dere na mene. Meni to nije neka sitnica. Meni je to stvar koja me duboko pogodila. i još se počela smijat na samu pomisao da se ona ikad derala na mene. Baš mi je to bilo duhovito.
Rekla je i da se boji da jedna druga frendica utjeće na mene, da sam postala lijena na nju i da ne želim na kave i van. Lijepo sam joj objasnila da nitko ne može utjecati na mene ako ja to ne želim, jer nemam više pet godina. Navikla sam da smo frendice koje po cijele dane vise skupa, koje se nađu stalno i svugdje, a ne da ja moram trčat u grad na kavu da ju vidim.
Krivo mi je sad zbog svega. Krivo mi je što smo se tako zakačile, što joj nisam prije sve rekla jer sam mislila da me ne želi slušati, no ipak mi se čini da ne želi, krivo mi je što sam joj prebacila neke stvari koje joj nikad prije ne bi spomenula niti sam to ikad namjeravala, krivo mi je što me nije ozbiljno shvatila, krivo mi je što nisam imala što odgovoriti na sve njene napade, što nisam imala snage joj reći sve što sam htjela jer sam se suzdržavala da se ne raplačem, krivo mi je što smo se tako rastale, što je ona otišla uvrijeđena i rekla mi da mi se više neće javljati jer meni nije stalo do našeg prijateljstva. Krivo mi je što sve utječe toliko na moje raspoloženje i što mi se cijeli svijet ruši. Jednostavno mi je zbog svega krivo.

A jednostavno ne znam što da radim da išta promijenim...


AvatarMagic.com

Komentari (7)Print#



04.12.2007., 15:29

Ovaj vikend je zbilja bio zanimljiv. Okupio se razred is osnovne. Imamo tu tradiciju da se nađemo jednom godišnje, za dobra stara vremena. Naravno, nije se nijednom dogodilo da su svi došli, ali lijepo je što bar ostali nisu zaboravili da su imali život i frendove i prije puberteta.
Moram vam priznati da je to dobar osjećaj. Nikad se nismo svi slagali, uvijek je bilo nekakvih razmirica, ali to je sve danas nestalo. Svima je drago što vide jedni druge i kao da sve one prijašnje mržnje, netrepeljivost i zajebancije nisu nikad ni postojale. Taj jedan dan smo jedna velika složna cjelina. Većina ljudi se još uvijek druži, i to je ono što me najviše fascinira: koliko je prijateljstva još od malih nogu danas ostalo živo. A da ne spominjem i one koji se nikad prije nisu slagali, a danas su dobri frendovi. Čini se da sa odrastanjem stvarno zaboravljamo naše nevažne djetinje gluposti.
No krivo mi je što neki ljudi nikad ne dolaze. Jednostavno im više nismo bitni. Zar je tako lako zaboraviti čak osam godina svog života?

Uglavnom, bilo nas je oko 20. Istina, neki su samo došli i otišli, ali barem su došli. Za onaj broj od 30 što nas je bilo u razredu čisto solidna brojka. Smjestili smo se u jedan birc u sportskoj dvorani. U biti birc u kojem se nikada nitko od nas nebi pojavio u slobodno vrijeme, ali poslužio je. Bio je baš pravo mjesto da se nađe hrpa ljudi i dere se, pjeva i općenito neprimijećeno radi nered. Dečki su u dvorani imali trening. To me podsjetilo na one davne dane kad smo i mi tamo imali treninge.... Atmosfera je bila vrlo živa. Prepričavali su se davni događaji iz vrtića i školskih klupa i sve je vrvilo smijehom. Stvarno sam se dobro zabavila. Kasnije je nas desetak koji smo ostali (jer ostali su imali važnijeg posla, poput nalaženja s ljudima koje vide svaki dan) otišlo u nekadašnji disko club. Tamo mi se nije svidjelo... Bilo je puno klinaca... i nekako poluprazno. Od nekadašnjeg najnatrpanijeg okupljališta u gradu postalo je srednja žalost. Možda i zato što svi masovno najviše volimo izlaziti u zg. No iznenadila sam se da neki ipak često provode vikende u našem malom gradu. Uspjeli su naći nešto za sebe. Ostali su mu vjerni. A to je ono što moja ekipa nije uspjela. Nama je to postala nepoznanica.

No prije svega me taj dan razočarala najbolja frendica. Cijeli dan mi je slala poruke i ispitivala hoću li doći na okupljanje, da na kraju ona nije došla. Otišla je spavati. Baš mi je bilo krivo... jer sve mi se više čini da joj staro društvo uopće nije bitno u životu. I zato si nisam mogla pomoći a da se ne zapitam jesam li ja iduća koja joj više neće trebati u životu. Znam da jedan jedini nedolazak nije nikakav kriterij za procjene, ali to je bio moj sveukupni dojam. Nismo na istoj valnoj duljini. Sve se više udaljavamo... Zato sam ju i dan kasnije posjetila. Uglavnom je bilo sve normalno. Nismo imale nikakvih sukoba. Nadam se da će to i potrajati.

Jučer sam bila na jednom izlet predavanju. Inaće nimalo ne volim predavanja, al ovo mi je stvarno bilo zanimljivo. Da sam ih bar imala više u ove 3 i pol godine...

Komentari (6)Print#



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Ovaj blog je počeo sa sitnicama iz mog života, nesretnim ljubavima, uobičajenim stvarima, a s vremenom se pretvorio u bajku, u moj život iz snova sa ljubavi mojih snova... I tako, sada sam u sretnoj vezi, mada često na daljinu, sa njegovim čestim odlascima i dolascima i mojim isčekivanjem trenutka kada će zauvijek ostati tu, pored mene....



moja e-mail adresa:
mala.neshvacena@hotmail.com
.................................................



Blogovi koje rado čitam...

all my angels
Ana :)
andjel
Anđeli slomljenih krila
Branko
Cora
CoRbeau
Demor
Doll
Kutak za rasterecenje
*Lady :)
Luche
(=maja=)
miss independent
Nanita
*new start*
Ono što nas ne ubije to nas jača
Pupsy
Renči1989
ružičasti svijet jedne plavuše
...sweet but dangerous...
sweety girl
Svakodnevne besmislice
Svašta, al nek je uzbudljivo
studentica22
*...toxic angel...*
Tuzna i sama
Uživaj u životu, imaš puno vremena biti mrtav
Vilina duša



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Time traveler's wife

CLARE: It's hard being left behind. I wait for Henry, not knowing where he is, wondering if he's okay. It's hard to be the one who stays. I keep myself busy. Time goes faster that way.

I go to sleep alone, and wake up alone. I take walks. I work until I'm tired. I watch the wind play with the trash that's been under the snow all winter. Everything seems simple until you think about it. Why is love intensified by absence?

Long ago, men went to sea, and women waited for them, standing on the edge of the water, scanning the horizon for the tiny ship. Now I wait for Henry. He vanishes unwillingly, without warning. I wait for him. Each moment that I wait feels like a year, an eternity. Each moment is as slow and transparent as glass. Through each moment I can see infinite moments lined up, waiting. Why has he gone where I cannot follow?


HENRY: How does it feel? How does it feel? Sometimes it feels as though your attention has wandered for just an instant. Then, with a start, you realize that the book you were holding, the red plaid cotton shirt with white buttons, the favorite black jeans and the maroon socks with an almost-hole in one heel, the living room, the about-to-whistle tea kettle in the kitchen: all of these have vanished.

It's ironic, really. All my pleasures are homey ones: armchair splendor, the sedate excitements of domesticity. All I ask for are humble delights. A mystery novel in bed, the smell of Clare's long red-gold hair damp from washing, a postcard from a friend on vacation, cream dispersing into coffee, the softness of the skin under Clare's breasts, the symmetry of grocery bags sitting on the kitchen counter waiting to be unpacked.

And Clare, always Clare. Clare in the morning, sleepy and crumple-faced. Clare with her arms plunging into the papermaking vat, pulling up the mold and shaking it so, and so, to meld the fibers. Clare reading, with her hair hanging over the back of the chair, massaging balm into her cracked red hands before bed. Clare's low voice is in my ear often.

I hate to be where she is not, when she is not. And yet, I am always going, and she can't follow.

KiSsEs Pictures, Images and Photos



Cascada
Everytime We Touch Lyrics



I still hear your voice when you sleep next to me
I still feel your touch in my dreams
Forgive me, my weakness, but I don't know why
Without you it's hard to survive

'Cause everytime we touch, I get this feeling
And everytime we kiss, I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last
Need you by my side
'Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so,
I can't let you go
Want you in my life

Your arms are my castle, your heart is my sky
They wipe away tears that I cry
[Everytime We Touch lyrics on http://www.metrolyrics.com]

The good and the bad times, we've been through them all
You make me rise when I fall

'Cause everytime we touch, I get this feeling
And everytime we kiss, I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last
Need you by my side
'Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so,
I can't let you go
Want you in my life

'Cause everytime we touch, I get this feeling
And everytime we kiss, I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last
Need you by my side


Photobucket


Linkin Park
"Leave Out All The Rest"

I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared

After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving
When I'm done here

So if you're asking me
I want you to know

[Chorus]
When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

And don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory

Leave out all the rest
Leave out all the rest
[End Chorus]

Don't be afraid
I've taken my beating
I've shared what I made

I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you

So if you're asking me
I want you to know

[Chorus]
When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory

Leave out all the rest
Leave out all the rest
[End Chorus]

Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well

Pretending
Someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

[Chorus]
When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed

Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory

Leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well

Pretending
Someone else can come and save me from myself
I can't be who you are
I can't be who you are

Photobucket

Elemental
Jednog dana


[Remi]
Trenutak istine je... Kratak i ne dogadja se cesto. Zato, zavali
Se, opusti se, pronadji neko mjesto, jer ove rijeci koje izricem
Su iskrene, i u njima nema niceg drugog osim istine...

U neko gluho doba noci u mraku sobe ja se prisjecam
Svih stvari sto sam nekad radila, sad za to osjecam
Samo prezir, iskljucivo moj osobni
Da ne bude kompleksno, ajmo rade biti doslovni:
Ja nisam stala iza svega sto sam napravila
I nisam svoju svaku pogresku odmah ispravila
Izrekla sam teske rijeci, a mislila jos gore
Iz ponosa pognula glavu nisam, a da jesam bilo bi bolje
Stari frendovi, sjecate se kak smo znali brijati,
Trgom i po Varsavskoj, Mimari, sam se smijati
Al od srca, onak kak nisam dosta dugo
Sad sve gledam pod drugim svjetlom i obavijam se tugom
Izreko bi laz svatko ko bi odgovorio
Da nikad nije nikog izdao, u paklu gorio
Bi skupa sa mnom, al ja sam previse lazi podnijela
I stvorila si deblju kozu koju nebi raznijela
Ni najjaca paljba tudjih podlih komentara
Davno je bilo kad me brinulo dal me neko ogovara
Dal sam podobna, da budem odabrana
Jedna od pjesnika, da li cu biti izabrana
Da ne gledaju kroz mene kao da i ne postojim
Vec da posve svjesni, njihovo carstvo jednog dana ja cu zvati svojim
Jednog dana, jednog dana ja cu zvati svojim...

REFREN
Kad jednog dana dodje tren, (kad dodje tren)
Kad jednog dana dodje pravi tren, (kad dodje pravi tren)
Ja stat cu ponosna, al nikad sama,
Jednog dana, jednog dana
Kad jednog dana dodje tren, (kad dodje pravi tren)
Kad jednog dana dodje pravi tren, (kad dodje pravi tren)
Ja stat cu ponosna, al nikad sama,
Jednog dana, jednog dana, jednog dana, jednog dana...
Ja stat cu ponosna, al nikad sama,
Jednog dana, jednog dana

Uz pomoc nebeskiih sila mozda se kocka i okrene
Da nagradi moju iskrenost, da rijesi sve probleme,
Znam da svi nose breme, ali se moje cini najteze
Gledam iz gornje perspektive, pitam se zasto stvari krecu nadolje
Odsada nadalje, znam da se moram spremiti za najgore
Al opet nadati se najboljem u onom najdaljem kutu mog razuma
Nesto mi govori da pobjegnem i da spasim se od bezumlja
Jer fakat vise ne znam ja
Dal je problem u meni il u drugima?
(u meni il u drugima...u meni il u drugima...
Dal je problem u meni il u drugima...)

Svoje probleme ne vide samo oni koji ih stvaraju
Kad ih pogledam u oci znam da me opet ogovaraju
Mozda izgledaju jace, al znam zasigurno
Da ce im slava kratko trajat, jer ne govore nista smisleno
Krivi se pozivaju na intelekt,
Krivi glume filozofe, a repaju na playback,
Ja sam ostvarila snove, sad tocno znam sto radim
Htjela sam samo biti mc, a danas carstvo gradim
ne okrecem se proslosti, ne idem glavom kroz zid,
Ne zelim da mi se smiju, ili da osjecam stid
Sad sam jaca nego ikad, jednom cu opet biti dama
Ako ne danas, niti sutra, onda barem jednog dana

REFREN
Kad jednog dana dodje tren, (dodje tren)
Kad jednog dana dodje pravi tren, (dodje pravi tren)
Ja stat cu ponosna, al nikad sama,
Jednog dana, jednog dana
Kad jednog dana dodje tren, (jednog dana)
Kad jednog dana dodje pravi tren, (jednog dana)
Ja stat cu ponosna, al nikad sama,
Jednog dana, jednog dana, jednog dana, jednog dana...
Ja stat cu ponosna, al nikad sama,
Jednog dana, jednog dana

Photobucket

Elemental
Ladice


Htjela bi pamtit samo sretne dane, nisam glupa,
Al dolaze u paru, loši i dobri skupa
U glavi nemam mjesta za sve detalje
zato pamtim bitne, izbacujem manje.
Pobjeda je bilo malo, porazi pretegnu
Kao kamen povuku, kao žica stegnu,
Žene su čudne, pa i kada nam krene
Volimo biti jadne, unesrećene.
Ja protiv prirode, odbacujem memorije
Selektivni reset, da budem za pet.
Puštam pauzu, stišćem play
Mm… Bit ću okay

Misli te kazne kad si sam pa te zavrte kao vrtlog
nosim nasmijanu masku, a plačem ispod
Moje lice nije lijepo, al moje lice je moje
s ožiljcima od poraza koji mi ne stoje.
Puna sam rezova, prekida i pogrešaka
Rabljena, voljena, ponekad iskorištena,
Sunce je reklo doći, moram ga dočekati spremna
Mjesec nije loš, al bez sunca sam izgubljena
Sutra, bit ću nova, smiješim se tome
I pjesme će bit sretnije, nada zadnja tone
Puštam pauzu, stišćem play
Mm… Bit ću okay.



Refren:

U ladice svoje, ja stavit ću sve
pirove pobjede, stare otrcane
neka ostanu zaključane.

Na police nove, ja stavit ću sve
ponosne pobjede, nove, svjetlucave
i još napravit mjesta, za nove…


U ladice svoje, ja stavit ću sve
pirove pobjede, stare otrcane
neka ostanu zaključane.

Na police nove, ja stavit ću sve
ponosne pobjede, nove, svjetlucave
i još napravit mjesta, tako je.

Photobucket

Linkin Park
"In Pieces"


Telling me to go
But hands beg me to stay

Your lips say that you love
Your eyes say that you hate

There's truth in your lies
Doubt in your faith
What you build you lay to waste

This truth in your lies
Doubt in your faith
All I've got's what you didn't take

[Chorus]
So I, I won't be the one
Be the one to leave this
In pieces

And you
You will be alone
Alone with all your secrets
And regrets

Don't lie
[End Chorus]

You promise me the sky
Then toss me like a stone

You wrap me in your arms
And chill me to the bone

There's truth in your lies
Doubt in your faith
All I've got's what you didn't take

[Chorus]
So I, I won't be the one
Be the one to leave this
In pieces

And you
You will be alone
Alone with all your secrets
And regrets

Don't lie

So I, I won't be the one
Be the one to leave this
In pieces

And you
You will be alone
Alone with all your secrets
And regrets

Don't lie
[End Chorus]




HTML kod: HTML puding
Brushevi: Nela Dunato,
Deviant Art