srijeda, 25.06.2008.

Luv ya budalo mala

Znate da na svijetu postoje osobe koje vama znače neštooo malo više nego ostalima? E pa, možete samo stajat sa strane i bit ljubomorni jer sam ja svoju pronašla
Hug
26.06.1991. jedna gospođa mama i jedan gospodin tata su postali ponosni vlasnici male Tonke.
LAUGHIN /BABY
Tokom godina se razvijala kao iznadprosječno inteligentna djevojčica ali joj se dogodila neočekivana nesreća koja joj je promijenila život...Upoznala je mene smijeh
Hello
Od tog dana postala je dio mene, mog života, mojih problema i moje sreće.
Ponekad se dogodi da ležim u krevetu i ne mogu zaspati. Tada po glavi vrtim poprilično čudne misli. Jedna od njih je kakav bi moj život bio da nisam nju upoznala. Mislim da bi sad bila sasvim druga osoba. Svjesno ili nesvjesno, nisam ni ja sigurna, utjecala je na mene samom svojom pojavom. Sati provedeni s njom
prolaze kao sekunde, ni ne primjetim a već moram ići doma. Jedna važna (ako ne i najvažnija) stvar vezana uz nju je njen karakter. Mirna je, tiha, povučena i poprilično plaha (dakle sve šta ja nisam smijeh). Savršeno se upotpunjujemo što znači da će mi kak se ono kaže mtrva-hladna reć da se smirim il da je dosta eek. Zato ja volim Tonku i zato je tonka maj best frend.
friends
Zato Tonka...Happy b-day, puno zdravlja, sreće, para, alkohola i svega što si sama želiš smijeh
3rd Happy Birthday


11:07 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>