petak, 23.05.2008.

No name

Mislim da dugo nisam napisala post o tebi ...predugo...

I could be mean
I could be angry
You know I could be just like you


Zloba? Ljutnja? Frustracije? Povrijeđenost?
Briga me...
Misliš da ćeš tim nešto promijeniti? Varaš se...Samo dokazuješ sebi i drugima koliko si zapravo jadan


I could be fake
I could be stupid
You know I could be just like you


Da...Nema drugih riječi...Svi možemo biti poput tebe...Kakav bi svijet bio?
Ti si ogromno razmaženo derište koje ne zna što hoće od svog života...

You thought you were standing beside me
You were only in my way
You’re wrong if you think that I’ll be just like you


Prilično me iznenađuje činjenica da i dan danas nisam požalila zbog svojih postupaka. Ni sam ne znaš koliko si bio u pravu kad si rekao da su svi drugi bolji od tebe.

I could be weak
I could be senseless
You know I could be just like you


Žališ li sam sebe?
Trebao bi...Baš kao i svi ostali...

You thought you were standing beside me
You were only in my way
You’re wrong if you think that I’ll be just like you


You thought you were there to guide me
You were only in my way
You’re wrong if you think that I’ll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You’re wrong if you think that I’ll be just like you


Smeta ti činjenica da je oduvijek bio bolji? Da te oduvijek ponižavao? Da je dobio ono što ti nikada nisi?

On my own, cause I can’t take liven with you
I’m alone, so I won’t turn out like you
Want me to

Samo ti daj... meni ne smeta...
Ovaj post možeš shvatiti kao uvredu, prijetnju, rješavanje duga...Briga me.

I could be mean
I could be angry
You know I could be just
like you

Hvala Bogu da nisam...

Pusa thumbup
evil girl


15:30 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>