srijeda, 23.04.2008.

What Have You Done?

Would you mind if I hurt you?
Understand that I need to
Wish that I had other choices
than to harm the one I love


U početku je bilo lijepo, stvarno je, ali...Što se dogodilo? Zašto mi se čini da si se promijenio? Ili možda nisam upoznala pravoga tebe? S vremenom sve maske padnu...

Nikada te nisam htjela povrijediti ali izgleda da ipak jesam.
Neću ti reći da mi je žao jer nije. Kad-tad ćeš shvatiti da se neke stvari moraju promijeniti. Shvaćaš li da tražim da izgubiš sebe zbog mene? Nemoj si to dopustiti...Nije vrijedno toga...Nitko nije dovoljno vrijedan toga....

What have you done now?!


I know I'd better stop trying
You know that there's no denying
I won't show mercy on you now
I know, should stop believing
I know, there's no retrieving
It's over now, what have you done?


Ne možeš reći da nisam u pravu. Znaš i sam da jesam.

I won't show mercy on you now

Ovaj put neću. Možemo razgovarati o svemu no što će to promijeniti? Ti nećeš znati što da kažeš, ja ću opet naći izgovor u kojeg ni sama ne vjerujem.

I, I've been waiting for someone like you
But now you are slipping away... oh


Možemo li nastaviti kao da se ništa nije dogodilo? Stvarno ne znam. Kako nakon svega što se dogodilo? Nakon Njih?
Dio mene umire za slobodom, to znaš i sam. Htjela-ne htjela priznat to je vjerojatno najveći razlog zašto i dalje nisam sigurna u sve ovo. Drugi dio želi nekoga tko će biti uz mene, nekoga za koga se mogu i želim vezati.

I prošlost je gadna stvar. Nije ni najmanje fer što se sve ovo događa. Zašto tek sad? Zašto ranije nisi(ste) mogao(li) reći nešto? Zašto si(ste) čekali do sada? Zašto kompliciraš(te)? Zašto si ju ostavio zbog mene?

...


20:24 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>