četvrtak, 14.02.2008.

Ja & Ti

"Ja" je osoba koja nikada ne plače...
"Ja" je osoba koja stalno skriva svoje osjećaje...
"Ja" je osoba koja je uz Tebe postala to što je...
"Ja" je osoba koja ne želi da odeš...
"Ja" je osoba kojoj je stalo do tebe...

Jedan telefonski poziv može promijeniti sve u što ste dosad vjerovali, promijeniti sve vaše planove...
Najbolje da krenem od početka...
Ta subota je bila najčudnija u mom životu. Svi oko mene su bili neobično razdražljivi a mene je mučio neki loš predosjećaj. Nešto poslije ponoći zazvonio mi je mobitel. Nazvao me frend i rekao da će sve biti u redu, da se ne uzrujavam... Onda mi je rekao riječi koje su mi još dugo nakon toga odzvanjale u glavi...Pokušao se ubiti, ne znamo što će biti s njim...Prvo nisam vjerovala, nisam htjela vjerovati u to, mislila sam da laže...Nadala sam se da laže... Ali...Negdje duboko u sebi sam znala da si dovoljno blesav da pokušaš tako nešto.
Iduće dane su se ponašali kao da sam malo dijete. Shvaćam da su me pokušali spasiti od strepnje...Bilo mi je još gore, nisam znala što se događa, nisam znala...dali si uopće živ...
Ni danas ne shvaćam što te natjeralo da to učiniš, nije mi jasno što se prelomilo u tvojim mislima...No ipak...Nije na meni da proispitujem tuđe postupke...
Danas je Valentinovo...Zadnje smo proveli zajedno, sjećaš se?
Prije godinu dana si bio sretan, tada si bio potpuno druga osoba...
Tvoj odlazak u Zagreb je zahladio odnose među svima nama, nekako to više nije bilo 'to'. Sada nas neće djeliti samo 45 minuta vožnje,sada će između nas biti tisuće kilometara, ti odlaziš u drugu državu...No ipak...Pa nije ni Švedska na kraju svijeta, nadam se da ćeš nas ponekad doći posjetiti...
Nadam se da će ti tamo biti bolje i da ćeš uspijet riješiti sve ono što te mučilo i što je razlog tvog odlaska...Nadam se da ćeš tamo biti sretan.
E sad...Znaš da stvarno mrzim rastanke, jel da? Žao mi je, ali stvarno ne mogu doći. Ne znam hoću li kasnije žaliti, ali ne mogu, neću stajati na kolodvoru i gledati kako odlaziš...Ne mogu te samo tako pustiti i to bi poprilično otežalo i tebi i meni...

*U bučnoj konfuziji života,
budi u skladu,
sad svojom dušom
Usprkos svim lažima, naporima
i neshvaćenim snovima,
ovaj svijet je ipak divan.
Budi oprezan,
Nastoj da budeš SRETAN*

Koliko god ja, ma zapravo svi mi htjeli da ne odeš, potrudi se da odmoriš i dušu i tijelo. Nemoj se vraćati dok ne osjetiš da je vrijeme za to, da si spreman...

"Ti" je osoba koja shvaća tuđe probleme...
"Ti" je osoba koja me voli bez obzira na sve...
"Ti" je osoba s kojom će sve biti u redu...
"Ti" je osoba koja će biti sretna...
"Ti" je osoba koja je donijela ispravnu odluku...


Image Hosted by ImageShack.us



15:08 | Komentari 10 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>