Mravince u sumrak

25.11.2008.

Svaki put me Fabo iznenadi s nekom novom fotkom !






Njegovoj Svitlosti nije za potribu ulizst u Mravince za provrit jer mu svi kandelaberi rade, dosta mu je baci pogled na sliku i vidit koji ga je izda.

KUD "Zvonimir" Udruga od interesa za Grad Solin !?

21.11.2008.

Prema pisanju jučerašnje "Slobodne Dalmacije" a isto se može se pročitati i na službenim web stranicama Grada Solina na 71. sjednici poglavarstva Grada između ostalih odluka donesena je i odluka da se "Kulturno umjetničko društvo Zvonimir iz Mravinaca uvrsti na stepenicu više, među udruge od interesa za Grad Solin".



.
Zastava Društva iz 1937. god.

Ruku na srce bio sam ugodno iznenađen pročitavši tu inforamciju ali i pomalo skeptičan.
Naime često puta naš KUD "Zvonimir" brkaju sa KUD-om "Mravince" pa koristim priliku da pojasnim razliku između tih dviju Udruga.

KUD "Zvonimir" je društvo osnovano daleke 1925. god. u Mravincima pod imenom Hrvatsko prosvijetno društvo Zvonimir i kao takvo se održalo sve do danas.

Kroz svoju pvijest je svo do sada Društvo okupljalo uglavnom mlađe ljude (cure i momke) koji su se u sklopu Duštva opet organizirali u klape, mandolinske sastave,foklor i sl.

Za razliku od prije danas u sklopu društva ne djeluje nikakva klapa, zbor, foklorna skupina ili sl. koja bi nas prezentirala i prema kojoj bi bili prepoznatljivi kako u Gradu tako i šire.

Došavši za predsjednika Društva želja mi je bila (al i ostrala) da se nešto u tom smislu ponovo pokrene.
U tom cilju pozvane su razne klape i foklorne skupine da se ukljuiće u rad društva ali nijedna nije uspjela zaživit tj. "asimilirat" se u Društvo.
Svi oni su i dalje zadržali svoju "upravu" i žiro račun i jedini im je cilj bio kako se udomit u Domu, tako da smo i mi sami postali "ugroženi" u vlastitoj kući.

S druge pak strane bio sam tužan i žalostan gledajući kako Dom propada a i bio sam svjestan činjenice da će propadati još i više ako se ne bude koristio.
Zato sam zajedno i s ostlim članovima odlućio otvoriti vrata ne samo drugim KUD ovima nego i svima ostalim koji su imali interesa djelovat u Domu.
Tako su u njemu uz nas svoj krov nad glavom našli i gimnastički klub "Salto"-Solin, oldtimer klub "Zvonimir"-Solin, MNK "Iskustvo"-Mravince i donedavno FD "Jadro"-Solin.

Što se tiće KUD-a "Mravince" njegovo sjedište je u Domu ali u stavarnosti to je mjesna crkva budući je taj KUD ustvari crkveni zbor pod ravnanjem č.s. Dulseline.
Stoga budući se u kontekstu Udruga od interesa Grada spominje i Udruga Pivača Salone taj epitet pripada KUD-u Mravince a ne Zvonimir kako se u tekstu navodi.



KUD "Mravince"

Doduše i mi nismo ostali zaboravljeni od strane čelnih ljudi našega Grada tako da smo u raspodjeli "kolača" zvanog proračun Grada Solina za iduću godinu i mi dobili jednu fetu i to malo deblju nego lani.






Kud "Zvonimir" na YouTube - u

17.11.2008.

Već duže vrijeme sam imao ideju da video uratke koji svijedoće o raznim zgodama i nezgodama vezanim za rad našeg društva ili život našga mjesta objavimo ui javnosti.

Pa evo konačno sam i to ostvario, samo kliknite na doljnji link koji vas vodi na video verziju bloga.

mravince.blog-video

U buduće link će stati u box-u zajedno sa ostalima linkovima (doljnjem desnom kutu bloga) !

Zasad se nalazi samo jedan video klip u javnosti ali bit će ih još, a i vi se možete ukljućiti u
njiegovoj izgradnji šaljući svoje uradke na našu e-mail adresu.

Bućani ima nas još II

11.11.2008.

Evo sam dobio još jedam mail na temu prezimena Bućan te vam ga ovdje prenosim:

"mene zanima dali ima jos nekog od nase Obitelji Bucan koji su znali mojeg didu Franu.
Moj dida Frane se rodija 02.12 u Mravince moj pradid se zvao Mate Bucan ozenjen je bio sa mojom prabaku Manda Tente za Klisa.
Moj dida Frane se ozenija sa mojom bakom Marija Matijaca ima 4 sina Bucan Josko,Neven,Dalibor i Branko.Dida Frane je umrao 24.04.1991 i supruga mu umrla 03.02.2005zivjeli su do smrti u Kastel Luksic.
Drago bi mi bilo da doznam malo vise od nase Obitelji i pogotovo kak je moj dida bia kao dite.Dali je bia mali berekin,jednostavno sve me zanima.Od Mravince neznam mnogo posto sam se rodila u Njemackoj i samo na skolske praznike smo dolazili u Kastela.
Mnogo bi se obradovali ako ima jos nekog ko se moze sjetiti na mojeg didu i da mi se javi da doznam vise od njega i njegovog zivota i nase Obitelji Bucan iz Mravince.
Primite puno lipe pozdrave iz Njemacke."

s'Postovanjem
Bucan Ivana


Eto imate li kakve spoznaje o didi Frani Bućanu možet ih slati na naš e-mail
ili jednostavno ostaviti u obliku komentara na blogu.


Kuda izlaze Mravinčani ?

05.11.2008.

Pregledom jednog popularnog portala nabasali smo na fotografije starih "bećara" !

Postavlja se pitanje kako i kuda se u večernjim satima tijekom vikenda Mravinke i Mravinčani zabavljaju ?





BENCI


ŽELJAN I JAŠO u drugom planu

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.