Bućani - ima nas još

11.09.2008.

Prije neki dan sam dobio zanimljiv mail te vam ga prenosim u cijelosti:

postovani

ceprkam nesto po netu, ukucam svoje ime kad ono.... blog o Mravincima

"Stipe je imao sina Luku a ovaj sinove: Stipu, Antu i Ivana: Stipe je dobio Antu (Gurla) koji je sa svojom ženom Zorkom živio u onoj kamenoj kući na gaju ali nisu imali djece. Ante je bio poznat pod nadimkom Kuliš, on i stara Kulišica nisu imali djece. Treći sin Ivan je imao kćer Ivanku i sina Leona koji je bio oficir JNA u Somboru dali pak on ima djece Gančević mi nije znao reći."

Ja sam unuka Leona, koji je bio oficir JNA u Somboru. Njegova sestra Ivanka (pokojna) ima dva sina, Milana (2 sina Tony i Petar, cijela obitelj zivi u SAD-u) i Zarka, a moj pokojni djed ima 2 sina - Ivicu Bućana (moj tata), koji zivi u Istri i Boška Bućana (stric) koji zivi u Somboru. Najmladji Bućan zove se Miomir, ima dvadeset i pet godina i zivi u Somboru

Bas me je razveselilo citati o mravincima, Bućanima i svim tim silnim granama :-))))

puno lijepih pozdrava

Leona Bućan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.