Preminuo Luka Marović

26.01.2008.

Jućer navečer u tijeku najvećih priprema za ovogodišnji maskembal zatekla nas je vijest o smrti Luke Marovića.



Lukić, kako smo ga mi od milja zvali, bio je aktivni član našeg društva a zajedno sa pokojnim Mirom Marovićem jedan od glavnih oraganizatora maskembala u Mravincima. Svi ćemo se dugo sijećati njegovog sombrera s kojim je išao u maškare.

Bio je Luka aktivan i u HNK "Slogi" i član sloginih veterana sve do smrti. Volio je on i zapjevat sve dok mu opaka bolest nije uništila glas.

Zbog smri našg Lukića za danas planirane povorke maškara po Mravincima neće biti.

Maškare

15.01.2008.

Kao što vam je poznato ove godine blagdan Uskrsa pada ranije nego prijašnjih godina 23 ožujka!
Naime Uskrs je, za razliko od Božića, blagdan lutalac te iz godine u godinu njegov datum se mjenja poćev najranije od 21. ožujka i najkasnije do 25. travnja.
Kroz povijest je bilo mnogo prepirki oko utvrđivanja datuma Uskrsa, ali se od srednjeg vjeka u zapadnom krščanstvu uvriježilo pravilo da se blagdan Uskrsa slavi na nedjelju poslije punog mjeseca na sam dan ili poslije ekvinocija.

Idemo li sad malo unazad (ili unaprid kako vam drago) tjedan dana prije Uskrsa je Cvijetnica a 40 dana prije Cvijetnice je čista srijeda a dan prije nje je pokladni utorak.
Na pokladni utorak tardicionalno u velikoj sali našeg doma kulture se održava bal pod maskama ili ti ga maskembal.

Pripreme za taj datum već su poćela a ja bi vas u sljedećih nekoliko redaka upoznao sa planom i programom ovogodišnjih maškara.

U sklopu društva, kako sam već ranije pisao djeluje mala ali vrijedna skupina koja je sebe prema prvoj skupnoj masci nazvala "Krpašima".
Upravo oni su za ovogodišnju temu za skupnom maskom izabrali stari Egipt tako da če se sve maske uključujući i krnju biti vezane za nju.

Ovogodišnja povorka po mjestu odvijala bi se u dvije subote i to 26.01. i 02.02. kada bi pohodili vaše domove. Sam maskembal bi bio 05.02. (pokladni utorak) s poćetkom u 19.00 h.

Koristim priliku da vas sve pozovem ne samo na maskembal nego i u povorku, nije nužno da se za tu prigodu obućete prema temi koju smo mi izabrali.

Želite li pak sudjelovati u izradi "krnje" i pripremama za ovogodišnji maskembal slobodno se javite svakoi dan od 20.00 do 22.00 u prostorije bifše knjižnice ili na e-mail društva.
Vaši komentarti i prijedlozi rado će biti viđeni i na ovom blogu.

Za sve one koji pak nisu u mogućnosti ili ne prate blog biti će izvješeni plakati (slika ispod) na istaknutim mjestima našega malog mista koji ih pozivaju u maškare.




Finili su Mare bali !?

07.01.2008.

E lipi moji, jeste li se odmorili.

Dugo mie nije bilo na ovom blogu, bio sam na malo dužem godišnjem.
Svejedno sam pratio događanja u našem malom mistu pa da ne dužim krerćemo sa blogiranjem i blogovskim prigovaranjem !

Blagdani su poćeli sa več tradicionalnim domijenkom HNK "Sloge" u restoranu "Gašpić", na kom se nazdarvljalo uspješnoj polusezoni i najvili planovi i želje u Novoj godini.

Na kraju smo se osladili sa, za tu prigodu posebno izrađenom, tortom koju su izrezali kako to i priliči prvi ljudi grada i našega maloga mista koji je ujedno i predsjednik uz Hajduka nama najmilijeg nogometnog kluba Sloge.







Dva dana iza domjenka dogodila mi se jedna od najljepših stvari u životu (koju bi poželo svima vama) postao sam otac, naime dobili smo curicu.

E lipi mioji tribalo je i to proslaviti i nazdravit jer ne postaje se otac svaki dan.

Taman nakon što su mi se dojmovi o mojem friškom očinstvu slegli tribalo je poć u drva za naložit badnjak.

Kao što znate, a za one koji to neznaju, mi Mravinčani tradicionalno svake godine na Badnjak u centru sela palimo vatru tj. Badnjak i uz prigodni domjenak iščekujemo i slavimo Božje porođenje.







Ove godine smo mi članovi društva, i oni koji će to tek postati, odlučili izraditi ispred doma kulture jaslice.
I nakon nekoliko dana pripreme i rada jaslice su ugledale svijetlo dana.













I taman kad sam mislija malo odanit krenule su pripreme za ovogodišnje mačkare, tako da naslov ovoga posta baš i ne stoji bar do čiste sride !!

P.S. U četrvtak (10.01.) u Domu u 20.30 h sastanak je I.O. društva pa molim sve članove odbora da nazoče istom (bit će zanimljivih tema), a sutradan u petak sastanak "krpaša" vezano za ovogodišnji maskembal također pozivam sve "krpaše" a i one koji to žele biti da dođu u što većem broju.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.