nova knjiga iz tiska "ZAPISI DUŠE" Mirko *Emeryk Šafarić

29.06.2022.






Iz tiska je stigla 4. zbirka poezije "ZAPISI DUŠE" koju sam kompletno pripremila i obradila za tisak, a koju je napisao pjesnik Mirko *Emeryk Šafarić.

Čestitam autoru na prekrasnoj knjizi!




1.1.2021.

PRIČA O NAMA

Pričaj mi o ljubavi,
o istini,
da se naše vrijeme ne zaboravi,
da sreća stanuje
u ovoj godini.

Pričaj mi
o svemu
što jedno drugom želimo,
iako znaš
i iako ja znam,
da ništa nećemo.

Samo mi pričaj dugo
o mirisu noći,
o sreći,
borbama,
rijekama,
snovima,
i nekim još
neispisanim pjesmama.

Pričaj mi o mjestima
gdje ćemo se sve voljeti
i kako ćemo zajedno sretni
svoju priču završiti.

Pričaj mi o tome
kako ne znaš
da je
“Volim te!”
kad se skotrlja s usana
samo riječ
i ništa više,
često jeftina,
izlizana
i bolno neoriginalna.

Pričaj mi kako znaš,
da se ljubav
rađa i živi u srcima
i umire u očima.
Kako da ti kažem,
moja tugo,
da ljubav za mene
nije da me
u ponore ispuštaš,
nego u visine me bacaš.



autor pjesme: Mirko *Emeryk Šafarić iz 4. zbirke poezije "ZAPISI DUŠE"













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.