MOLITVA SVETOJ MARTI... i te kako pomaže...

19.05.2021.



slika: internet


"Ova molitva moli se 9 utoraka dok gori posvećena svijeća. Svaki od tih devet utoraka posti se na kruhu i vodi. Ova molitva je tako snažna da će ti prije kraja ovih 9utoraka biti poklonjeno ono za što moliš.

O, Sveta Marto, ti prekrasna, uzimam pribježište u tvojoj pomoći uzdajući se u tebe da ćeš mi pomoći u nevolji i podržati me u mojim iskušenjima, kao zahvalnost obećavam ti da ću posvuda širiti ovu molitvu.

Tješi me u mojim brigama i teškoćama, ponizno te molim.

Uz veliku radost koja ti je ispunila srce kada si u svome domu u Betaniji pružila utočište Spasitelju svijeta, molim, pomoli se za mene i moju obitelj, da sačuvamo svog Boga u svojim srcima i da zavrijedimo dobivanje lijeka protiv svog siromaštva, a prije svega kod one brige koja me trenutno pritišće (navede se potreba).

Molim te, spasiteljice u svakoj nevolji, pobijedi teškoće kao što si pobijedila zmaja, sve dok ti nije ležao pred nogama."



Zatim moliti:
Oče naš
Zdravo Marijo
Slava Ocu

Oče naš
Zdravo Marijo
Slava Ocu

Oče naš
Zdravo Marijo
Slava Ocu

"Sveta Marto moli za nas" - 3 puta"


https://blog.dnevnik.hr/svetamarta/2009/01/1625863897/molitva-svetoj-marti.html



... i da dodam ... danas sam poslala u tisak-štampanje zajedničku zbirku poezije koju su napisale pjesnikinje Jelena Petković i Željka Jotanović, a sutra 20.5.2021. jedan drugi pjesnik, Mirko *Emeryk Šafarić iz tiskare dobiva svoju 2. zbirku poezije


slika: digital art







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.