REIZDANJE 1. ZBIRKE "SRCE NA DLANU" ŽELJKA JOTANOVIĆ

17.04.2021.






Knjiga je tiskana-štampana koju sam autorici izradila za tisak-štampu, a ovo je jedna pjesma iz štampane-tiskane knjige





„SRCE NA DLANU“ ŽELJKE JOTANOVIĆ


Sve što sam pročitala u ovoj lijepoj poetskoj zbirci vratilo je i moje misli na neke drugačije staze mladosti, vratilo je i moje srce u neke dane posebne radosti.

Pjesme koje je napisala pjesnikinja Željka Jotanović odišu posebnim emocijama tuge, nostalgije, ljubavi, žalosti, sreće, kobnih trenutaka gubitka voljene osobe, radosti zbog majčinskog osjećaja, dakle, sav taj emotivni naboj pjesnikinja je pretočila u svoje lijepe stihove i podijelila ih sa nama.

Znam, da sam očekivala zbirku jedne mlade duše, ali toliko dubine i ljubavi već dugo nisam pročitala u stihovima mlade žene koja izdaje svoju prvu zbirku poezije, a čije je ovo reizdanje.

Željka nam je stvarno dala svoje „Srce na dlanu“, da ga primimo sa posebnom pažnjom, jer to srce je krhko, to srce je nježno, to srce je samozatajno, ali i jako, hrabro, čvrsto i zna za što se bori, a to je njena ljubav.

Znam da će Željka nastaviti pisati svoje lijepe stihove i nadam se, da ću još jednom imati priliku čitati predivan poetski niz ove mlade pjesnikinje.

Jadranka Varga, pjesnikinja, Zagreb, 08.04.2021.


knjiga se može kupiti direktno od autorice: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011354498593







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.