OSVRT NA 5. ZBIRKU POEZIJE „MILUJEŠ ME ČEŽNJOM“ ŽELJKE JOTANOVIĆ

26.03.2021.



5. knjiga pjesnikinje Željke Jotanović "Miluješ me čežnjom" koju sam pripremila za tisak i sad je tiskana:




Kad god mi draga prijateljica, pjesnikinja Željka Jotanović najavi, da želi izdati svoju novu zbirku poezije i pošalje svoje pjesme, jako se veselim što ću opet ući u njen poetski svijet i pročitati što to piše njena Duša.

Željkina Duša luta životom od znaka do znaka, od daha do daha i tako to traje, u njoj je to tako, jer je razmišljala o svojim željama, a želje kad se ostvare postaju nebitne, jer se odmah rađaju nove želje i one postaju fokus budućnosti, a živjeti u trenutku, u onom „sada“ – to mogu samo rijetki.

Čemu onda toliko želja, radi trijumfa ostvarenja? Vjerojatno, jer to je kratkotrajan trenutak i opet sve ide u krug, dolazi duga osamljenost u sebi, a Željka čeka gosta koji neće doći gledajući pun Mjesec na nebu okomito postavljen točno iznad svijesti koja se bori s onim nesvjesnim u sebi i pije hladnu vodu života. Kapljice joj ne donose mir, radost je podijeljena pa u romboidnom obliku zauzima moć vrlo jasne spoznaje: sreća je u sebi, u pronalasku sebe u sebi, jer tek kad zacijeli stare rane koje su životom zadane, Željkino srce će biti spremno otvoriti se novoj ljubavi i novom čovjeku njenog života.

Željkina poezija je posebna vrsta poezije zato što ona piše srcem, meni toliko blisko i poznato, a opet mi je sve novo, jer dubinom njenog razmišljanja ulazim u tajanstvene predjele Željkine Duše koja me dočeka na jedan posebno ranjiv i otvoren način, da odmah spoznam kako nisam do sada srela osobu koja stvarno piše otvorenog srca, a baš to Željka i radi: piše svojim velikim otvorenim srcem, svojim skrivenim mislima i svima nam daje u svojim knjigama onaj najosjetljiviji dio sebe kojeg može dati samo prava pjesnikinja koja otvara svoje čisto srce i daruje ga kroz stihove svojim čitateljima.

Toplo preporučujem čitateljima i ovu 5. zbirku „Miluješ me čežnjom“ autorice Željke Jotanović, jer znam da će i oni sa zadovoljstvom ući u Željkin poetski svijet i upoznati se sa tom divnom i toplom Dušom naše mlade autorice.

Jadranka Varga, pjesnikinja, Zagreb, 21.03.2021.


Your book has been assigned a free KDP ISBN: ISBN: 9798723725430 Imprint: Independently published


DO SADA IZDANE KNJIGE

2019. 1. „SRCE NA DLANU“

2020. 2. „ZOVE MENE MOJE SELO“

2021. 3. „CRVENI CVIJET“; 4. „PUTUJE SRCE MOJE“ i 5. „MILUJEŠ ME ČEŽNJOM“








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.