,,SANDROČKA ZLOSTAVLJANA" AUTORICA SANDRA PETRŽ - OSVRT NA PROČITANU AUTOBIOGRAFIJU

27.02.2021.

OVO JE ISTINITA PRIČA JEDNOG MLADOG ŽIVOTA SA ZLOSTAVLJAČIMA!

29.01.2021. zvr zvr mobitel, zove me draga preslatka Sandra Petrž https://www.facebook.com/profile.php?id=100010890091738

i nosi mi svoju knjigu "SANDROČKA ZLOSTAVLJANA", izgrlile smo se, skakala sam kao da mi je papa Franjo došao u kratak posjet, dala sam joj moj primjerak knjige "BIJELI PUT" i ... odjurila je.

Knjigu sam pročitala jučer, 26.02.2021. i nisam mogla, a da ne napišem ovo:

OSVRT NA PROČITANU AUTOBIOGRAFIJU ,,SANDROČKA ZLOSTAVLJANA" AUTORICA SANDRA PETRŽ

Sandra Petrž https://www.facebook.com/profile.php?id=100010890091738 je jedna posebna žena, divna osjećajna duša, predivno pjeva, pleše, glumi ... ona je nešto što se sretne samo jednom u životu i nikad ne zaboravi baš zbog te iskrenosti, dobrote, čistoće duše, sretna sam što sam je upoznala i zagrlila kad mi je poklonila svoju knjigu, u stvari, autobiografiju „SANDROČKA ZLOSTAVLJANA“.

Nisam odmah pročitala tu knjigu, jer sam imala osobnih obveza, ali jučer sam je uzela ujutro i počela čitati. Kako sam počela čitati, nisam mogla stati, oči su mi se širile, srce se punilo ljutnjom, žalošću, tugom pa opet ljutnjom na te zlostavljače koji su joj se podmuklo uvukli u život i razarali ga do bestijalne nemogućnosti izdržavanja takvih groznih radnji, riječi, postupaka i to prema prvo: svojoj kćerci pa onda prema pokćerci i onda prema vlastitoj ženi. Znači, tri zlostavljača: otac, mamin dečko koji je trebao biti neka vrsta očuha i vlastiti suprug.

Sve možda mogu razumjeti, ova prva dvojica su teške budale i primitivci, ali nisam mogla doći k seb zbog ovog trećeg zlostavljača kojeg je autorica u knjizi oslovljavala sa „On“.

Jedno tako divno, brižno, pametno, talentirano i milo stvorenje je u svom životu doživjelo toliko podlosti, boli, napadaja, agresije, šokova, maltretiranja, grubosti, podmuklosti, nasilnih agresivnih radnji, tuče, boli, da nisam mogla doći k sebi, ali je ona unatoč svemu ostala – svoja. Koliko god bila ranjena, izmrcvarena, izudarana, preplašena, maltretirana, dobila je svjetlo života, a to je njen divni sin Dominik Antonio koji ju je kao zvijezdu uzdignuo iz tog blata poniženja koje je trpjela cijelog svog mladog života.

Ostala sam zgrožena postupcima oca prema njenoj majci, ostala sam zgrožena postupcima oca kad je došao na sud onog zlostavljača taksiste koji je mladu nevinu curicu od 14 godina napastovao i sam Bog ju je spasio, da je pobjegla iz tog zlokobnog stana, jer se moglo svašta nemilog dogoditi sa tim luđakom.

Ostala sam zgrožena postupcima maminog dečka, nekog tipa koji se uvukao u tuđi stan, da bi besplatno živio, a podmuklo je pleo mrežu oko mlade kćerke svoje tadašnje partnerice. Ipak, on je možda još najbenigniji u toj priči.

Najzgroženija sam ostala i ne mogu opisati svoju ljutnju, bijes i zgražanje, dok sam čitala ono sve što joj je činio njen vlastiti suprug – znači, čovjek koji je trebao živjeti sa njom u ljubavi, a ne da ona živi u tamnici, a on je tamničar sa ključevima, prislušnim uređajima, lažima, gadarijama, jedan čovjek koji vjerojatno genetski nosi takve psihijatrijske poremećaje, ali je manipulativni maher koji to sve lijepo prikriva dajući o sebi jednu „sjajnu sliku“ koju vide površni sugovornici, a oni koji dobro poznaju takve tipove jako dobro mogu odmah vidjeti, da se radi o strašno negativnoj osobi koja u svom životu nije postignula baš – ništa. Osim par nekih uspjehića koje mladi ljudi ni ne znaju, već samo oni koji su živjeli u njegovo vrijeme, taj nečovjek iza sebe nije ostavio ništa, osim ovakvih svjedočanstava i to ne samo ovog kojeg je opisala autorica u svojoj autobiografiji, već i onih drugih anonimnih od drugih žena koje su imale tu nesreću doći u kontakt sa takvim čovjekom.

Najogavnije u toj knjizi je bilo njegovo traženje testa očinstva! E, kad sam to pročitala, došlo mi je da mu kroz knjigu zavrnem onaj lažljivi nos, jer sam gledala kako taj lik manipulativno postupa u jednom reality showu, teška ljenčina sa kojom se nije mogao naći zajednički jezik, jedan lik koji misli da je pametan, jer „filozofira“ o životu i načinu kako bi se trebalo živjeti, a od života autorice ove knjige je napravio pravi pakao.

Sam Bog je spasio ovu divnu ženu i njeno anđeosko dijete iz ralja tog manijaka, jer taj čovjek je za mene manijak i ništa drugo! Ovako može postupati samo psihopat, čovjek bez savjesti, jer je teško oštećena roba ovog života, zauvijek nepopravljiva i bilo bi strašno, da su mu i potomci takvi, osim anđela kojeg je rodila autorica ove izuzetno šokantne knjige. Moram reći, da je ovo za mene bila šokantna knjiga, jer sam je takvom doživjela i kao da sam gledala jedan teški horror film nadajući se sretnom završetku.

Završetak je bio sretan, autorica je pronašla predivnog supruga u kojem ima sve, čovjeka kojeg njen sin zove „tata“ i koji je pravi tata njenom anđelu Dominiku. Međutim, sreća nije blistava i čista, još je uvijek prljava zbog silnih sudskih procesa radi alimentacije koju mora plaćati biološki otac ovog mladog anđela, a koji to uporno ne čini i iz čiste zlobe, pakosti, zločestoće i pokvarenosti te godinama povlači majku svog djeteta po sudovima, a i sam zna koliko to teško utječe i na nju i na njegovog biološkog sina, ali to njega nije briga: glavno da je njemu dobro! E, to su takvi ljudi: sebični, užasno sebični i nitko im nije važan, osim njih samih.

Jednog dana će i njegovoj trakavici doći kraj, jednog dana će i njemu doći životni račun kojeg je on potpisao na bianco, ali kad vidi iznos tog životnog računa – neće mu biti lako. Ne želim nikome zlo, naprotiv, ali zna se da se „sve vraća i sve se plaća“, prema tome, ne bih tom nečovjeku bila u koži ni minutu.

Završavam ovaj osvrt ili bolje rečeno osobni doživljaj na pročitanu autobiografiju „SANDROČKA ZLOSTAVLJANA“ Sandre Petržhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010890091738 sa nadom, da će autorica što prije dobiti pravdu sudskim putom i zauvijek bar pokušati zaboraviti te događaje svog života, jer joj je Bog poslao u život njena dva anđela: njenog divnog supruga i sina.

Postoji jedna rečenica: „Da, ja imam dva lica: moja prva osobnost je dobra, iskrena, simpatična; druga se pojavljuje kada se prva zloupotrebljava." - nepoznati autor

Draga Sandra https://www.facebook.com/profile.php?id=100010890091738 , želim ti od srca svu sreću ovog svijeta, želim da sva bol bar malo nestane iz tvog iskrenog i poštenog srca i želim ti miran, lijep i dug život sa tvojom predivnom obitelji,

Jadranka Varga, pjesnikinja,
U Zagrebu, 27.2.2021.

"SANDRA P., BIVŠA SUPRUGA PJEVAČA DANIJELA: U društvu sam smjela da gledam u stol il u njega!

Ako bih pogledala u nekog muškarca, odmah me je optuživao da koketiram, a ako bih pogledala u neku ženu, pitao me jesam li lezbejka?
07/02/2018

Daniel Popović doživio je veliku popularnost u Juguslaviji, a nazvan je i moralnim pobjednikom Evrovizije u Minhenu 1983. godine na kojoj se takmičio sa pjesmom “Džuli”.

Nema državljanstvo

Već godinama pokušava da se vrati na estradu, a nedavno mu je zabranjen nastup u Hrvatskoj, zbog nasilničke prošlosti. Inače, već više od deceniju nije stanovnik ove džave nego Slovenije, a zbog ovih i sličnih problema nikako ne moža da stekne slovenačko državljanstvo.

Nastup zakazan u jednom klubu, otkazan je, jer je organizatorima ukazano na njegovu problematičnu prošlost nasilnika, koju je i sam u nekoliko navrata potvrdio u skandaloznim izjava.

Klub je otkazao nastup, uz napomenu da su oni za ljubav, a ne za nasilje. Danijel je u jednom intervjuu rekao:

– Nisam nasilan, ali je znao poneki šamar da mi se zalomi – prenosi “24sata.hr” riječi koje je pjevač izgovorio nakon što ga je žena optužila.

Njegova supruga Sandra prije 13 godina izašla je u javnost sa pričom o nasilju koje je trpila od Danijela:

– U početku veze kritikovao je moj način odjevanja optužujući me da djelujem previše izazovno – ispričala je Sandra Popović 2015. godine za “Nacional”.

Da ili ne

– Volio je da sam dotjerana, ali nisam smjela da pokažem ni ruke, ni noge, niti obući strukiranu haljinu. Takođe, učio me je kako bi trebalo da se ponašam… Govorio mi je da u društvu smijem da gledam samo u stol ili u njega i da na sva pitanja moram odgovarati sa kratkim “da” ili “ne”. Ako bih pogledala u nekog muškarca, odmah me je optuživao da koketiram, a ako bih pogledala u neku ženu, pitao me jesam li lezbejka? Po njegovom mišljenju, ni u čemu nisam bila dobra, čak ni u rezanju paradajza i prženju jaja. Jednom sam kuhala kafu deset puta, a on ju je svaki put prosuo u WC, sve dok nisam pogodila njegov ukus – rekla je Sandra Popović.

Inače, Danijel Popović je rođen u Podgorici, ali je već kao mladić odselio u Zagreb, te je jedno vrijeme živio i u Belgiji. Ženio se četiri puta.

Prvi šamar

Sandra je rekla da se ne sjeća kad je dobila prvi šamar, ali pamti da se situacija zaoštrila kad im se rodio sin.

– Smatrao je da previše vremena posvećujem djetetu, a da njega zanemarujem. Zbog toga me dva puta prije vjenčanja nagovorio na abortus uz obrazloženje da još ne želi da me dijeli sa djetetom. Kad sam treći put ostala trudna, nevoljno je pristao, ali je kasnije kad bi se naljutio znao da kaže da dijete sigurno nije njegovo – pričala je ona, a prenosi “24sata.hr”.

Prevaren sam

Danijel je prošle godine u ekskluzivnom intervjuu za „Dnevni avaz“ iznio i svoju verziju svega. Iza njega je buran privatni život. Iza sebe ima tri propala braka i trenutno je u četvrtom braku, a sudski se spori s bivšom suprugom Sandrom.

– Sudili smo se oko alimentacija i to sam izgubio, jer nijednog mog svjedoka sud nije želio prihvatiti. Moju odvjetnicu je sud kaznio sa 7.000 kuna, jer je protestirala. Prošle godine mi je u vrlo negativnom kontekstu spominjala moju majku i to me je strašno pogodilo. Do sada sam šutio zbog djeteta, sina Dominika. Išao sam i na utvrđivanje očinstva i smatram da sam prevaren. Prijavila me je kao da sam je tukao, ali je sud tu njenu prijavu odbacio. Ona je napisala knjigu u kojoj me blati. Bio sam prestao plaćati alimentaciju, ali sam poslije sve izmirio. Želi me strpati u zatvor i zbog toga živim u stalnom strahu. Sa sinom nemam kontakt sedam godina. On sada ima 17 godina i vrijeme je da porazgovaramo kao odrasli ljudi- kazao je Danijel za „Dnevni avaz“." ... "

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.