GOŠĆA PJESNIKINJA U KNJIZI - MIRJANA PEJAK PEKI

18.01.2021.



GOŠĆE PJESNIKINJE u mojoj 17. zbirci poezije "BIJELI PUT" - jedna od njih je i moja draga prijateljica

MIRJANA PEJAK PEKI

književnica iz Siska

sa svojom pjesmom "OSTAVI MI MOJU SJENU"






OSTAVI MI MOJU SJENU - MIRJANA PEJAK PEKI

Poželiš li krenuti na stanicu sutona
gdje za putovanje nije potrebna karta
osim tragova suza,
prazan kućni prag,
otkucaji moga srca do ponoći,
tada u mojim očima pozdrav
vidjeti nećeš moći.

Preklinjat ću vjetar
da izbriše staze sjećanja
i neka ostane pustoš pogleda,
jer izgubljeno je vrijeme povratka
u drhtajima tijela.

Poželiš li krenuti na stanicu svitanja
s odlomljenom dušom slijepoga putnika
zorom rosu buditi,
led na srcu lomiti,
prije nego kreneš
na odlasku mi ostavi svoju sjenu
i njenu blizinu.

autorica: Mirjana Pejak (Peki)
napisano u Hrvatskoj Kostajnici,
25. srpnja 2012. godine
(Prow.Quantum.Xm)(xir)



Mirjana Pejak Peki Mirjana Pejak (Peki) živi u naselju Staro Pračno (pored Siska). Izdala je hrvatske zbirke poezije "Zrna slova moje majke" i "Laku noć, moje voljeno" te prozno djelo autobiografskih priča i drama pod nazivom DODIR POTKE.

Uz 64 člana Grupe na društvenoj mreži Facebook „Zlatna kočija stihova“ Sisak, 2014. godine izdala „KNJIGU USPOMENA“ koja je položenu u Vremenski trezor Zagrebačke banke na čuvanje od 100 godina, a za koju posjeduje Certifikat Zagrebačke banke Zagreb.

USPOMENA NA ČLANOVE FACEBOOK GRUPE UDRUGA „ZLATNA KOČIJA STIHOVA“ SISAK




Kao urednica Grupe "Zlatna kočija stihova" Sisak sa 46 autora izdala je u suradnji sa poetskim portalom "Očaravanje" međunarodnu zbirku književnih, likovnih i fotografskih radova pod nazivom "Zlatna kočija stihova na putu za očaravanje".

Piše dugi niz godina pristupačne vrste književnosti za svaki uzrast, slobodnih tematika, a poštujući granice svojih sposobnosti. Autorska djela su dostupna na internetskom dnevniku Peki


Izdana djela:










Pjesme objavljuje i ovdje na svom blogu:
https://blog.dnevnik.hr/mirjanapejakxpeki/







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.