GOŠĆA PJESNIKINJA U KNJIZI - SANDRA PETRŽ

16.01.2021.



GOŠĆE PJESNIKINJE u mojoj 17. zbirci poezije "BIJELI PUT" - jedna od njih je i moja draga prijateljica

SANDRA PETRŽ

kompozitorica, tekstopisac, nagrađivana pjesnikinja, književnica, glumica, pjevačica i plesačica.

sa svojom pjesmom "NEKA DRUGA JA"





NEKA DRUGA JA - SANDRA PETRŽ

Neka druga ja,
nasmiješena i moćna,
sazdana od najfinijeg
zacementiranog zida suza.

Neka druga ja,
gleda vas,
dok ispod krinke šije
krvavu žilu kucavicu.

Neka druga ja,
brusi jezik svakodnevno
oštrom velikom turpijom.

Neka druga ja,
stoji na pozornici uspješnih,
velikih, hrabrih
i čeka vaš naklon.

Neka druga ja,
ubija požare,
pije poplave,
smiruje potrese
i vrišti, dere se,
pobjeđuje ratove.

Neka druga ja,
leti s leptirima,
spava s anđelima,
grli se s oblacima i
putuje... putuje...
zajedno sa svojim
snovima.

Neka druga ja
čupa zatočenu mene.

Neka druga ja
tjera moje sjene.

Neka druga ja,
gleda mene u ogledalu,
briše moje trepavice,
diže me sa poda,
oblači moju nagost,
grli moju krhkost,
šamara moju tugu,
vadi me iz groba,
svijetli mi u mračno lice,
vuče me
iz kuta zaboravljenih...

Neka druga ja i ja
čista smo istina.

Sandra Petrž, književnica


"Svestrana umjetnica: kompozitorica, tekstopisac, nagrađivana pjesnikinja, književnica, glumica, pjevačica i plesačica.
Izdala 5 knjiga. Majka i supruga.







SANDRA PETRŽ je do sad izdala 5 samolstanih knjiga, šesta je u pripremi:

,,Sandročka zlostavljana"- Profil - Interliber 2015.

,,Istina to sam ja" - Srbija

,,Duša nedokučivih svjetova" - Matica hrvatska Zaprešić

,,Istinite priče zlostavljanih" - Good Book -Libros Split - Interliber 2018.

,,Hvala" - Udruga umjetnika ,,Vjekoslav Majer





(Foto : Zlatko Gašpar)







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.