NOVA KNJIGA "CRVENI CVIJET" - Željka Jotanović

15.01.2021.



Danas je još jedna pjesnikinja dobila svoju novu 3. zbirku poezije


"CRVENI CVIJET" - ŽELJKA JOTANOVIĆ







OSVRT NA 3. ZBIRKU POEZIJE „CRVENI CVIJET“ ŽELJKE JOTANOVIĆ


Pjesnička poruka koju čitam iz 3. zbirke poezije Željke Jotanović “Crveni cvijet”, raduje me, jer je to pjesnikinja koja je svojim posebnim stilom pisanja ispričala tajne svog srca i leti slobodno kao ptica i kao što se vodopad prosipa u dubokoj šumi, tako se ove pjesme čitaju posebnim osjećam – osjećajem srca.

Željkin unutarnji svijet je dubok, neiscrpan i ovo je tek mali dio onog što nam ona daruje kao bisere iz tog dubokog tajnog svijeta, to su posebni momenti gdje je ona pronašla svoju stvarnost i gdje takvo postojanje određuje njen život.

Raduje me što sam sudjelovala i u ovoj 3. zbirci poezije Željke Jotanović, “Crveni cvijet”, jer se kroz njene stihove provlače blagost, nježnost, ljubav i ono bez čega je poezija nezamisliva, a to je tuga. Tuga je ono što razdvaja Željkin tajanstveni duboki svijet od našeg, jer površnost ljudi ne razumije takvu veliku iskrenost kad srodne duše sretnu jedna drugu i odmah se prepoznaju.

Zato, dragi čitatelji, vjerujem da ćete osjetiti upravo ovakve osjećaje koje sam i sama osjetila, dok sam čitala Željkinu knjigu “Crveni cvijet“.

Jadranka Varga, pjesnikinja,
Zagreb, 02.12.2020.





slika: digital art

CRVENI CVIJET - Željka Jotanović

Hajde, crveni cvijete,
otvori se i reci mi
koja su vrata
za mene otvorena?

Ponestaje mi snage,
da se borim
i hodam bez cilja,
a vraćam se često u prošlost
gdje me bole
neki teški trenuci
i liju moje suze.

Prolazim kroz teške momente,
a danas sam odlučila,
da nastavljam sa životom
otvarajući novu knjigu
i nove stranice.

Slušam svoje srce i razum,
jer je to za mene najbolje.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.