PORUKA ZA LION QUEEN

27.03.2020.

Gle, ženo, ne interesiraš me, ne ostavljam ti anonimne komentare koliko god ti to silno željela, ne spominjem te, ne postojiš za mene i pitam te:

a zašto si ti toliko opsjednuta sa mnom i toliko silno želiš da ti ja komentiram na blogu???

nije li to malo patološki, stalno me spominješ, stalno sam ti ja u mislima, moj nick ti je na pameti, pišeš o meni, sanjaš o meni pa bih sad mogla svašta napisati, ali ću se ograničiti, jer ovo što činiš, to je stvarno - SULUDO!!!

Jednom zauvijek shvati:

meni nisi interesantna, tvoje "pisanje" uopće ne čitam, da me nije prijateljica upozorila što javno pišeš o meni i lažeš da ti ja pišem anonimne komentare - to ne bih ni znala!!!

ovo već prelazi zdravu pamet, zar ne pa ti samo kažem: smiri se, ne dolazim ti na postove, ne čitam tvoje tekstove, ne komentiram ti anonimno, jer ME NE INTERESIRAŠ NI TI NI NIŠTA ŠTO SE TIČE TEBE.

Dobro???

Da si bar malo informatički pismenija, shvatila bi da se svakog može uloviti preko IP adrese pa se malo raspitaj kod informatički pismenih ljudi kako se može pronaći nekog preko IP adrese, a svaki naš blog ima zapisanu IP adresu u "Statistikama bloga"!

A ovo je tek mali dio onog što si natrkeljala kod drugih na blogovima pa hajde, pozovi svoj zdrav razum u tikvu i ostavi mene na miru, ok? mah


D O K A Z !

https://blog.dnevnik.hr/komentari/post/1632282598/licem-u-lice.html



lion queen
nego, nisam dobro shvatila, zašto si se ispričavala sjenki na mom blogu, kad mi je aninimno kontaminirala blog, što čini već dulje vrijeme, svaki put kad odblokiram anonimce? izbrisala sam prije nego što sam pročitala njeno, pa mi je ostalo nejasno? jesam ja to nešto pogrešno shvatila, ili što?
26.03.2020. (22:55) - - - -

lion queen
dobro onda .. nisam ni mogla shvatiti kad sam njeno izbrisala čim sam vidjela da je opet podivljala...njih dvije se može prepoznati po terminologiji koju koriste, a one misle ako pišu anonimno da su neprepoznatljive. koja je to razina nekulture za nepovjerovati...
26.03.2020. (23:38) - - - -

D O K A Z !

https://blog.dnevnik.hr/komentari/post/1632282677/prva-linija-obrane.html



lion queen
čekaj, koliko je nama poznato ti pišeš pjesme samo kad si nesretno zaljubljen...prema tome, nemoj da te tužim purgerici...pa ćeš dobit tavom po glavi....

ova najavila u karanteni štancati pjesničke blogove, a već do sada ima naštancanih 15, za koje njihovi tobožnji vlasnici ni ne znaju da postoje... kad sad u punoj ratnoj spremi naštanca još 50 ne znam na što će blog ličiti..a sve i jedan prepun isbn-ova... i još stigne meni pisat anonimne komentare...šta ti je hiperaktivna štitnjača..
i kakav je to blog uopće, ako nema interakcije s ostalim blogerima...tako su mogle naštancati knjige preko magicusa i predat ih nacijonalnoj i sveučilišnoj biblioteci da ih spremi u prašnjave podzemne arhive...isti efekt...em štancaju knjige, em štancaju zbornike...a najbolje je kad objave neku "pjesmu " iz nepostojeće knjige...
znaš šta ja mislim...kad su toliko plodni, da to njima i njihovi muževi pomažu pisat pjesme... a tko zna, možda upregnu i pse u tu svrhu... omah idem vidjet jel i moj pas zna pisat na kompjutor...šta bi ja bila gora od njih...
27.03.2020. (00:14) - - - -







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.