2020.

22.03.2020.



Dok je ON pazio na planet, mene je probudio moj ormar, zaplesao je jutarnji tango, vrata su lupala, skočila sam, pod je zaplesao! Nazvala sam Davora u 06.20h, bio je dobro, obukla se, sjela u auto i pojurila po njega, jer javni prijevoz ne funkcionira. Maša se jutros vozila u 6.40h po gradu, išle smo po Davora na posao i to kroz sam centar --- jezivo.

Uletio je u auto i krenuli smo kući. Hvala Bogu, doma smo, on sad spava, Maša spava, gledam TV i tu sam, sretna da sam živa i da su moji dvoje živi i zdravi.



Ne volim broj 20.

Slutila sam da će 2020. biti drugačija, pričala sam to Davoru, osjećala sam strah od ove 2020.

20.5.2006. slomila nogu.

Stanovala na broj 20 samo 17 dana u paklu i pobjegli smo glavom bez obzira, nasilno prodali to zlo od stana i sad smo ovdje.

Broj 20 jednostavno - NE VOLIM!




SAMO NAM ON MOŽE POMOĆI!









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.