O SUSJEDIMA IZ PAKLA!

25.02.2020.

Kako opisati ono što nam se događalo od srpnja 2013. pa do 15.11.2016. i dalje?

Odselili smo iz Gajnica (iz stana od 31m2 sa balkonom, 1. kat, sjeroistočna stana, lift, grijanje preko Toplane) gdje sam bila 24 godine, jer se prije 2013. iznad nas doselio neki luđak-neradnik-pijanica. Policija je dolazila skoro svaki dan, kolike je nerede radio, lupao. Prema riječima njegove najbliže susjede, otac mu je kupio taj stan prije 2013., a brat mu, koji živi izvan Hrvatske, plaća režije.

Taj čovjek nigdje ne radi, hrani se u pučkoj kuhinji, skuplja okolo plastične boce, skuplja kramariju-otpad koju donosi u stan, pije, luta, lumpa, pravi nerede u stanu gdje živi. Kod sebe u stanu skuplja sumnjive tipove sa kojima pije, prave buku, lupaju, deru se u kasno doba noći i to je trajalo pune 3,5 godine; to bjesomučno lupanje po stanu i bacanje tog otpada po stanu, po podu, lupa nekim batovima kao da baca željezne kugle, pije sa tim sumnjivim ljudima koje skuplja u stanu, glasno viču, puštaju glasno glazbu kasno po noći u 2 ili 3 sata, deru se, ljeti izlaze na balkon u 2 ili 3 sata ujutro i glasno viču, pričaju na mobitel glasno, iz početka su i urinirali sa balkona pa kad sam podviknula, da što se to radi, prestali su to činiti. U tim neredima i divljanjima je taj luđak i demolirao cijeli svoj stan u kojeg se uselio 2013., sve to prema riječima susjeda koji su to vidjeli, a isto su to potvrdili i policajci koji su došli na intervenciju 14.8.2015. oko 22h i koje je taj luđak ipak pustio u stan.

To je čovjek koji ima oko 40-tak godina, težine je preko 150 kg, a mi smo radi dobrosusjedskih odnosa šutjeli pune 2 godine, trpjeli smo sve te nerede, buku, lom, ali tada to više jednostavno nismo bili u mogućnosti trpjeti, jer je sve to bilo psihički neizdržljivo i prestrašno za podnositi, a što je strašno negativno utjecalo na naš život!

Nakon pune 2 godine suprug i ja smo odlučili konačno reagirati i prestati tolerirati divljačko ponašanje tog čovjeka pa smo počeli zvati policiju prvo kao anonimne dojave, a kasnije i sa mojim punim imenom i prezimenom, tužila sam ga i izgubila sve sudove: prekršajni, kazneni i županijski i tad smo odlučili prodati stan i odseliti što smo i učinili.

Prodala sam svoj stan u Gajnicama i nakon 24 godine sam morala odseliti iz svog doma, jer je sve postalo neizdrživo!

Kupili smo stan jednom naselju (27m2 sa balkonom, 3. kat (rečeno 2. kat) sjeveroistočna strana, bez lifta, grijanje na plin), uložili u njega više od 4.000 eura (suprug digao kredit 2016.), ispostavilo se kad smo već platili taj drugi stan, da iznad nas živi luđak gori od onog u Gajnicama zbog kojeg smo morali odseliti

Znači, ispalo je to, da se ja iz svog doma moram seliti nakon 24 godine što sam tamo, jer takvim luđacima nitko ništa ne može, zakon je nemoćan, možeš samo bježati;

Doselili smo u stan na 2. katu, a u stvari je 3. kat, neki međukat, bojler star 16 godina, rečeno nam je da je star od 5-6 godina, da je serivisran, plin...nismo ništa sumnjali, dvoje staraca je prodavalo taj stan, imao je balkon, sve bilo fino, makar meni malo visoko, ali bila je brzina, jer smo morali iseliti iz Gajnica i kad smo već sve platili, predstavnik stanara nam je rekao, da iznad nas živi luđak kojem stalno dolazi policija, da lupa, dere se, radi nerede, pije i što već ne sve radi: i kod njega isto sve kao kod onog luđaka iz Gajnica: krevet na zidu, smrdi iz stana kad otvori balkonska vrata, izbio parket i hoda po betonu kao onaj luđak iz Gajnica, nosi fosne u stan itd. - kao da su rođena braća!

Pukla sam!! Radovi u stanu su već bili u tijeku, nisam ništa htjela o tome javno pisati, bili smo u tom stanu 25 dana i 6.12.2016. smo kupili drugi stan u kojeg je isto trebalo ulagati, manje platili, ali eto _ uložili već u neke stvari, duga priča i sad imamo mir: uselili u 25m2, bez balkona, toplana, nema plina, nema bojlera, opljačkali su nas majstori za struju, sanitarije za sve, a došli kao preko prijatelja! ma, kalvarija do neba!

Kako su nas to opljačkali “majstori”?

Pa “majstor” za struju je rekao, da je zgrada stara, od 1960., aluminijska instalacija, trebaju bakrene instalacije-žice, to je plin, treba sigurnosna sklopka sve nešto i odrapio 10.000 kuna, dali smo 5.000 kuna i u ratama još dali 2.000,00 ostalo ne! Ovdje u ovom stanu je bio isto ovlašteni električar kojeg sam našla preko oglasa, kaže: ‘’pa taj je naplatio kao da je radio cijelu zgradu, a koštalo bi najviše oko 5.000 kuna’’… Ne možeš ništa, bila je brzina, u 13 dana je trebalo adaptirati onaj prvi stan i useliti, jer su pritiskali rokovi, da se iselim iz Gajnica i uselim u taj stan.

U ovom stanu je bila stara kupaona, bila je stara stolarija, stara vrata, stara kuhinja, stare pločice; stavili smo nova protuprovalna vrata 3.500 sa ugradnjom, kupila sam novi štednjak, novu perilicu, novi frižider, dala novi laminat, nove plafonjere, novu školjku, nove štekere; stavili smo novu stolariju. U travnju 2019. smo uredili i kupaonicu, a u rujnu 2019. i kuhinju

Porez od 13.000 kuna za ono prvo zlo od stana je plaćeno, a isto tako i porez za ovaj stan je plaćen, digla sam kredit i to sam riješila.

Ma, dok se ne doživi takvo nešto, ne može se razumjeti ... može se samo suosjećati.

Ovaj stan je u prizemlju, nemam balkon, ali što se može? Ne može se imati sve, važno je da imamo - MIR.

Stan je 25m2, lijep je, suh, za razliku od onog pakla gdje je bio bojler star 16 godina (rečeno nam 5-6 godina star!!) i to neki bojler iz te serije Vaillant koji se stalno kvari, tvornička greška: za servis i još 1 izmjenu neka 2 dijela smo dali 950 kuna! Toliko o plinu i grijanju na plin i bojlerima, ne hvala!

Ja sam na toplani bila 31 godinu i to sam željela, ali eto - popustila sam i nagrabusili oboje i ono zlo od stana je na 3.katu kako piše u vlasničkom listu, a ne na 2. katu pa još neka polu etaža kako su nas stalno uvjeravali!

U toj zgradi gdje je bio prvi stan žive sve sami starci, mi bili najmlađi! NITKO ne plaća pričuvu, osim nas par vlasnika koji smo plaćali, sve sama socijala, iznad nas bio taj luđak pijanac, ispod nas neki seljaci starci od preko 80 godina koji su mi odmah prijetili policijom zbog Maše, kao "taj pas opasan, stavite mu brnjicu" itd, za razliku od ovdje gdje je u zgradi više pasa i to mi je lakše.

Nadalje, izlaz iz te zgrade gdje je to zlo od stana je jeziv: odmah izletavaš na cestu gdje jure auti, tramvaji, štenge, a ova moja legne i neće, inače border collie juri za svime, a pazi sad da ti pas juri za svakim autom koji prolazi, za tramvajem. Ovdje sad imamo mali parkić ispred zgrade, izlaz i ulaz nema štenge, mi smo u visokom prizemlju, imam 6 štengica i doma sam.

Onaj ukleti stan je i vlažan, tamo je cigla i žbuka, loša izolacija, stalno mi je bilo zima, kad sam se tuširala, smrzavala sam se, bojler loš, štedjeli smo ga /ne plin, već bojler da ne crkne, jer novi košta od 10-15.000 kuna + preinaka plinske instalacije cca 3.000 kn/, a mi se već istrošili za adaptaciju tog stana, spavala sam u 2 veste i troje tajice!

I što više pisati?

Ovo što smo mi prošli - mislim da bi se mogla napisati drama, jer sve u svemu, prošli smo tešku kalvariju i to ne želim nikome!


Ovako kao što je na ovoj slici, prema riječima policije, isto je bilo i kod ova 2 luđaka:







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.