NOVA KNJIGA KOJU SAM RADILA MOJOJ PRIJATELJICI PJESNIKINJI EMILIJI DEVIĆ

11.09.2019.







http://www.digitalne-knjige.com/devic6.php

ISBN broj: 978-953-354-194-5


..............''Nova knjiga na portalu https://digitalne-knjige.com/


RIJEČ AUTORICE

Ovo je moja osma zbirka i što reći? Sanjala sam noćas, da sam porodila malo dijete, to malo dijete živi u svakom od vas i ako ga zanemarite, ono se javlja u vašim snovima kao što sam ga ja nedavno sanjala.

Ako zanemarite dar i kreativnost, ako zanemarite svoje poslanje, vi pomalo umirete, a da niste toga svjesni. Vaša je duša stvorena, da se uspinje ka visinama po zlatnim ljestvama koje drže vaši anđeli čuvari i koji vam svakog dana ostavljaju znakove na putu kojim idete.

Može to biti bijelo pero koje pronalazite na čudnim mjestima, može to biti slatki miris u godišnje doba kad cvijeće ne miriše, može to biti živa voda koju sam jednom pronašla na nemogućem mjestu, sat na ruci koji pokazuje točno vrijeme, a zapravo ga u tom trenutku nemate, već ste ga negdje odložili i zagubili.

Sve nabrojano se meni dogodilo, a ja sam stajala u čudu, jer tada još nisam znala kako je to neki znak, dok sada znam i to sigurno znam, da je moj anđeo uz mene i nikad nije daleko i daje mi riječi, stih po stih koje ja samo zapisujem rukom otežalom i glavom punom slika što se sliježu u mene kao krila ptica, bijelih ptica u jatu.

Onda dođu snovi, dođe bijeli konj iz mog sna i ja ga privežem uz bor, u tom snu u moje dvorište, a moja majka, moj anđeo, ostaje nedaleko na putu kojim smo zajedno došle i maše mi na pozdrav!

Zahvaljujem ljudima oko sebe, zahvaljujem svojoj obitelji što i kad nisu stajali uz mene, znali su uputiti riječi kritike, iskrenosti, .da napišem nešto bolje i dali mi podstrek svojom molitvom i toplom riječi.

Moji prijatelji pjesnici, sanjari sa kojima dijelim svoje misli i osjećaje, hvala vam, neću vas nabrajati, imam vas mnogo, a vi znate koji ste.

Moja prijateljica Jadranka Varga koja je blizu i kad je daleko i koja piše, ispravlja i što god je zamolim i koja me podupire veliko hvala!

I na kraju, ali najvažnije, hvala dragom Bogu što mi je podario taj dar, da ga mogu podijeliti sa svima vama!

Emiija Dević, pjesnikinja






Zbirku poezije "Trag zapisan u vjetru", Emilije Dević, predstavit ćemo uz pomoć manjeg djela recenzije knjige:

RECENZIJA ZBIRKE POEZIJE "TRAG ZAPISAN U VJETRU" EMILIJE DEVIĆ

"Trag zapisan u vjetru" je i trag zapisan u svakoj duši koja će čitati ove lijepe i duboke stihove napisane dušom i srcem moje prijateljice, pjesnikinje Emiljie Dević.

Svatko od nas u sebi nosi neiscrpan ocean dubokih promišljanja i ona stanja svijesti koja nas vode u snove, a snovi Emilije Dević se pretaču u predivne stihove koje zapisuje pero njene Duše.

Svaka knjiga koju napiše Emilija ostaje kao trajni žig na duši čitatelja, svaki njen stih odvodi nas u neke tajne svjetove gdje je ruka pjesnikinje ocrtala posebno mjesto koje posjećuju bića iz snova i nerođene duše zaljubljene u svoje anđele. Znam, ovo je trag Emilijine duše, jer Emilija dugo nije pisala pjesme, Emilija je bila u jednoj tišini gdje je pričala sa tajnim glasnicima koji su ispisali ovu knjigu.

Dugo sam se pitala, a zašto moja Ema više ne piše svoje anđeoske pjesme i tada, kad mi je poslala ovu zbirku poezije - shvatila sam: Ema je pisala u srcu, a ruka je pisala ono što joj je Emilijna duša diktirala: ruka je pisala ove divne, ali i bolne stihove, duša je pisala ono što je sretala na svom putu prolazeći kroz zemlju Emilijine tišine.

Dragi čitatelji, kad budete čitali ovu knjigu, molim vas... čitajte je tiho sa pažnjom u srcu i pustite vašoj duši, da ovi stihovi u njoj odjekuju.

Jadranka Varga, pjesnikinja


Onako usput ćemo spomenuti da je i ta knjiga dostupna i u Epub i PDF formatu (formati namijenjeni čitanju knjiga na tabletima i mobitelima).

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link: http://www.digitalne-knjige.com/devic6.php te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu www.digitalne-knjige.com, priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala https://digitalne-knjige.com/

........."







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.