KAVICA

06.04.2016.



Danas smo bili na kavi sa mojom dragom Anđom, blogerica @Angelija, dobila sam i njene tri predivne knjige, Maša je malo ubrzala ovu kavicu, ali sve je bilo baš onako kako je trebalo biti

hvala ti, draga moja prijateljice, na divnom susretu i znam - bit će ih još :) imaš veliki cmok od Davora i Maše

hvala Bogu, što mi je dao blagoslov susreta ovakve divne duše kakva je duša moje prijateljice Anđe Jotanović, pjesnikinje, spisateljice, jedne osobe koja je svojim djelima pokazala prijateljstvo, srce, dušu i poštenje, radost susreta je bila tek ono što je ukrasilo ovaj lijepi dan

Davor i Maša su upoznali divno srce drage moje prijateljice Anđe, a tek djela govore ... riječi su suvišne, a kako su stari Latini uvijek rekli: "res, non verba", isto kažem: riječi su moćne zavodnice, spominjala sam to u mojoj 1. zbirci "Sjena duše", riječi će zavesti i odvesti u loše i dobro, ali tek djela potvrđuju ono dobro što se krije iza riječi







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.