ŠUŠKA - POSLIJE KIŠE DOLAZI SUNCE, POSLIJE BOLESTI DOLAZI ZDRAVLJE

15.11.2015.


Ovo sam slikala danas, 15.11.2015. oko 12.45h kad smo išle van...

Šuška lijepo hoda (mora samo po ravnom), jer vjerojatno uz ove tablete, koje joj dajem, stanje joj se vidno poboljšalo

ne mogu opisati, koliko sam sretna, čak sam noćas spavala mirno, jer otkad se ovo sa njom događa, san mi je zadnja briga na pameti isto kao i hrana...

kad je njoj dobro i meni je dobro, ali kad je ona bolesna, sva pozitivna energija i snaga se preusmjeravaju u njeno brzo ozdravljenje, iako znam, da ova njena bolest nema konačnog ozdravljenja, ali evo već drugi dan, jučer i danas, Šuška hoda sama, ne šepa...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.