Mikitarije

30.04.2024., utorak

Tješ, tješ

Razgovaramo uz jutarnju kavicu OnajMoj i ja.
Tema uobičajena - idealna težina.
Zaključak neuobičajen - imaš duge prste.
Rezultat - vraćen sjaj očima

Spomenula sam uz jutarnju kavicu da me pronašao neki izračun idealne težine.
Bilo je potrebno unijeti visinu, težinu i mogu li palcem i prstima obuhvatiti ručni zglob.
Naravno da mogu - zasjaše mi oči.
Unesem podatke, sva ponosna na bar neko postignuće.
Postignuće se brzo pretvorilo u potonuće.
Naime, kaže izračun da mi je idealna težina 51 kg.
Na 165 cm 51 kg!!! Reče usput i da imam 24 kg viška. (nestade sjaj u očima)
Pa to je cijelo pečeno prase - i više od toga.

Sva potonuta, jadna i čemerna srknem kavu napravljenu na nemasnom mlijeku.

Kaže OnajMoj: "Nisi ti debela nego imaš duge prste." (sjaj se vraća očima)

Mislim da ga više neću zvati OnajMoj nego SjajOkaMog iliti SOM. :-))))



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.