Mikitarije

30.12.2022., petak

Svježa 25

Tračak Sunca
poljubio je nju
-
jesensku ljepoticu.

Plodova već odavno nema,
postali su dio
najslađeg jela.

Halju svoju još uvijek nosi,
i staroj jabuci prkosi.

Halje svima odnio je vjetar
i to tužni južni,
a sjevernoga nema
-
predugo se sprema.

Ljepotica jesenska,
na zlato je navikla
pa se veseli
jer list joj uveli
na sunca tračku
liči na zlatnu značku.



(foto: Mikitarije - dunja, upravo uslikana)

27.12.2022., utorak

Šok za šokom iliti gdje je nestao Božić?

Večeras sam bila u Lidu. Odlučili smo OnajMoj i ja kupiti sve što nam treba za dva tjedna
jer se ježim zbrke oko davanja kuna, a primanja eura u trgovini.

Ionako sam već prije nekoliko dana bila šokirana šokom broj jedan kad su mi u Plodinama odbili uzeti kovanice.
Kupila sam kruh koji je koštao 8 kuna i odbili su uzeti 4 kovanice po 2 kune.
Rekla sam da ću im zvati inspekciju pa su uzeli.

Šok broj dva. Sestra mi je rekla da u Zagrebu u omiljenoj joj pekarnici
kiflu plaća karticom jer također odbijaju uzeti kovanice. Ne znam što reći,

Šok broj tri. U Lidlu nema gužve.

Šok broj četiri. Gotovo da nema niti jednog artikla koji bi asocirao na Božić.
Kao da ga nikad nije ni bilo.


OnajMoj i ja na Lidlovom parkiralištu:

OnajMoj: Zašto opet pričaš u pola glasa? Ne čujem te ništa.
Ja: Ma, vi muški ako gledate onda ne čujete.
OnajMoj: Šta gledam?
Ja: Pa police!
OnajMoj: Gdje su ti police na parkiralištu?
Ja: Pa sad ono s polica slažeš u gepek pa me ne čuješ.


22.12.2022., četvrtak

Sunčev zagrljaj

Još jučer je stigla zima - baš na najkraći dan u godini, a od danas su dani sve dulji i dulji.
Jučerašnji i današnji dan traju 8 sati, 41 minutu i 57 sekundi.
Sutrašnji dan dulji je za svega 6 sekundi i tako malo po malo i do zadnjeg dana u godini
dan će biti dulji za čak 5 minuta.

Nije tih početnih 6 sekundi malo - to je zagrljaj ili gutljaj svježe skuhane kave ili udisaj mirisa svježeg kruha...

Iskoristite ih dobro.







(sve foto: Mikitarije)



16.12.2022., petak

Božićni hype iliti hajp

I tako...čitam doslovno ni o čemu i naletim na naslovnu riječ.
Hype iliti po naški hajp. Štoviše Božićni hajp - oko poklona, oko kićenja, oko kolača.
Pokušavam ga izbjeći - hajp.

Volim, zaista volim peći kolače, a jesti još više. Na poslu svi već pričaju o tome što će i koliko će, a ja se samo smješkam.
Priprema će ove godine biti najjednostavnija ikad (ne mogu odoljeti tom izrazu), a veselje veće nego, pogađate, ikad.
Kako to, kako to - pitat će se netko.

Rano djetinjstvo smo sekulenica moja i ja provele u Münchenu, do mog polaska u prvi razred kada su roditelji odlučili vratiti se,
pa se kolači mog ranog djetinjstva malo razlikuju od nekih tradicionalnih.
Omiljen mi je kolač iz tog doba Kasekuchen i to onaj instant dr. Oeker.
Godinama ga pokušavam negdje kupiti, ali se na svim web trgovinama rasproda prije negoli ga ugrabim.
Sve do neki dan i hrvatske stranice dr. Oetker.

Našla, naručila, platila, preuzela, spakirala i sad čekam Božić.

Jedan ću pripremiti i ponijeti na Božićni ručak.

Bit će ludnica, a tajo moj, rebra će mi zdrobiti zagrljajem jer, osim kuglofa - šampiona nad šampionima,
baš mu je taj kolač posebno drag. Zajedno smo ga radili prije gotovo pola stoljeća majčica moja, tajo moj,
sekulenica mlađa (najmlađa je došla kasnije) i ja.

Zahvalnost što smo svi još na broju ne mogu ničim iskazati.



(prije gotovo pola stoljeća nije bilo tog fensi šmensi dekor cukera)



02.12.2022., petak

Užurbani prosinac

Užurbani prosinac - što biste dodali?


(preuzeto s fb stranice Psiho & Logo Centar - Enthusiasm)

Uskoro ću imati više vremena pa ove moje rijetke objave neće biti samo neka slika i gotovo.
Bit će to onda guste objave - kao ukuhak (čitaj puding). Čitamo se uskoro...

Oznake: prosinac


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.