Mikitarije

29.11.2021., ponedjeljak

Optimizam


Ovih dana nije baš neko prigodno vrijeme za šetnju prirodom pa sam nešto više vremena provela u šetnji gradom.
Okićen je - no nije me to iznenadilo. Iznenadilo me je to što mi ne smeta.
U ovom sveopćem sivilu baš to sve nešto šljašteće, zašarenjeno i svjetlucavo ulijeva mi neki čudan optimizam.
Dakako da me i živcira i da mi izaziva migrenu, ali ove godine ima nešto u tome, a možda se ipak samo hvatam
za zadnju slamku privida normalnog. Nekako sam živnula i pomislila kako je najbolje potruditi se ne pratiti vijesti,
nek' me taj, ničim posebnim, ali ipak nečim izazvani optimizam drži što dulje.

Vikend mi je prošao u nedostatku informacija, a čini se da nisam jedina koja je zanemarila informacije. Naime, u jednom
dijelu ograde imam posađenu biljku za koju mislim da se zove zimzelen i ona je doista i zimi zelena, a u proljeće cvate divnim
ljubičastim cvjetićima.
Mislim da je i zimzelen zanemario informacije o zahlađenju pa je sav optimističan jutros procvao.

Nadam se da neće i zimzelenu i meni optimizam ubrzo splasnuti - njemu od hladnoće, a meni od informacija.





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.