Mikitarije

31.10.2021., nedjelja

Za ljubitelje maka i bundeva

Trenutno je jesen u mom najdražem izdanju. Sunce se pojavi tek kad je dobro umiveno maglom, a jutarnje mu je sivilo poput praznog platna kojeg tijekom dana ispuni najdražim bojama...
Mogla bih sad nastaviti u takvom jesenjem izdanju, ali bih, zbog naslova, promašila temu. :-)

Narančasta je jedna od boja koja se posebno ističe u jesen, a bundeva je kraljica narančaste. Bučnica, popečci od naribane bundeve, juhice, kremice - sve sam to već isprobala, ali pitu s makom i bundevom nisam. Mak obožavam, a bundeva mi je odlična biljka jer je u potpunosti iskoristiva te njihov spoj zasigurno ne može biti loš. U bašti nemam mak, ali imam dvije bundeve, od kojih je prva ubrana prošlog tjedna te je svoj velikodušni doprinos dala popečcima u četvrtak, piti od maka i bundeva koju sam jučer pravila, a ostatak će se peći zajedno s mesom.

Pitu sam pravila prema receptu sa stranice MarinaS Taste i evo POVEZNICA NA RECEPT
i neću ga posebno pisati. Mogu samo reći da je rezultat očaravajuć, a usput sam saznala i za tajnu ljubav maka i bundeve. :-)

Birala sam između ove dvije bundeve.


Odlučila sam se za onu s ožiljkom od koje sam u četvrtak pekla popečke, a jučer sam naribala kilogram i pol. Naribanu smjesu sam polako dinstala sve dok je isparila sva tekućina te sam dobila nešto kao bundevin pekmez. Ujedno je to, uz dodatak šećera i cimeta, jedan od dva nadjeva pite. (dio šećera zamijenila sam medom i time sam dobila notu okusa više)



Već se na sljedećim fotografijama vidi kakav će to divan kolač biti, a kako bi tek bilo da je bundeva onako narančasta iznutra kao što je inače, ali nije jer sam ove godine morala bundeve posaditi na drugo mjesto koje je, osim ljeti, u hladovini. (fotografije prikazuju oba nadjeva)



Nadjevi su udobno ušuškani prhkim tijestom, a mirisi koji su ispunili kuću su predivni. Unatoč uputama da se kolač mora ohladiti, odrezala sam si komadić i uživala u okusima koji su do jutros još više proželi te kolač preporučam svima koji imaju malo više vremena za izradu.


(sve foto: Mikitarije)

25.10.2021., ponedjeljak

Nedjelja vs ponedjeljak

Kavica nedjeljom ujutro, ručak na divnom mjestu, film Dina kao šećer na kraju. Već dugo nisam imala tako divno ispunjenu nedjelju. Da bi sve bilo u razvnoteži, da ne kažem ravnovjesju, negdje se moralo i uzeti pa je jutarnja kava ponedjeljkom izgledala ovako i pripada kategoriji "ono kad ti treba kava prije kave"

(recept: obavezno do vrenja zagrijati vodu ili mlijeko u mikrovalnoj i dok još vrije dodati žličicu do dvije kave - (ne)uspjeh ne može izostati :-)))) )

Za lakše podnošenje neuspjeha i za dodatnu snagu za kuhanje nove kave potrebno je prisjetiti se nekih lijepih trenutaka. Nasreću, jučer ih je bilo pregršt pa mi je ispijanje druge kave (uspješno skuhane) prošlo u gledanju fotografija i pisanju bloga.

nedjeljno prijepodne - opuštanje (ništa nije dalo naslutiti kakva će kava sutra biti)


ručak s roditeljima u restoranu (bilo je baš ugodno)


dio okoliša restorana




film Dina (s obzirom na knjigu i film iz 1984. očekivala sam više, ali nisam razočarana) - preuzeto s interneta



15.10.2021., petak

Svježa 19


Ima me,
nema me,
il' me ima,
il' me nema,
a možda,
negdje,
u sredini
njegovom blizinom
grijem se,
-
il' krijem.





(foto: Mikitarije)

05.10.2021., utorak

Ljeto/Jesen

Neko su se vrijeme družili Ljeto i Jesen, ali danas je Ljeto, sunčevim se zrakama smiješeći, mahalo na odlasku. Mahnula sam i ja i to u Kopačkom ritu, namignuli smo si, pogledom sam ga ispratila, a dušom i umom (d)očekujem pravu Jesen.


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.